Volvo w swojej kampanii „Pump It Up” nostalgicznie przenosi nas do lat 80. Nie tylko za sprawą kiczowatej muzyki, ale przede wszystkim dzięki szwedzkiemu aktorowi kina akcji, znanego z takich filmów jak np. „Rocky IV”.
W spocie Dolph Lundgren prowadzi obóz treningowy dla koparek Volvo. Kto by się spodziewał, że te wielkie maszyny mogą wykonywać tak skomplikowane ćwiczenia w tak zgrabny sposób ;).
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja Forsman & Bodenfors
A tu film, jak akcja wyglądała od kulis.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kultowy spot Volvo Trucks „Epic Split” z udziałem Jean-Claude’a Van Damme.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Volvo w krótkometrażowych filmach przedstawia historie ludzi, którzy mimo przeciwności losu, szukali rozwiązań do samorealizacji.
PS3
Intelligent Personal Assistant, pierwszy asystent głosowy BMW, sprawił, że Mona Lisa przemówiła i odpowiadała nawet na najdziwniejsze pytania, które jej zadano.
PS4
Kim jest i czego szuka w sieci osoba mająca częsty kontakt z marką Volvo? Co ciekawi użytkowników zainteresowanych firmą Dior lub Apple? Na te pytania postanowiła odpowiedzieć firma Cloud Technologies specjalizująca się w Big Data marketingu.
PS5
W spocie „Tough as Chuck” podpis Norrisa daje Toyocie Tacoma siłę do ratowania ludzi, surfowania, wspinania się po drzewach i pokonania przestępców w walce wręcz.