Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

BMW sprawiło, że Mona Lisa przemówiła

BMW sprawiło, że Mona Lisa przemówiła
Intelligent Personal Assistant, pierwszy asystent głosowy BMW, sprawił, że Mona Lisa przemówiła i odpowiadała nawet na najdziwniejsze pytania, które jej zadano.
O autorze
1 min czytania 2018-10-15

Niemiecki koncern motoryzacyjny BMW podczas targów Paris Motor Show 2018 zaprezentował swojego pierwszego asystenta głosowego. By uświetnić ten moment, nieopodal paryskiego muzeum Luwr marka umieściła obraz z Mona Lisą, która przemówiła kobiecym głosem. W dniach 1-3 października b.r. odwiedzający słynne muzeum mogli porozmawiać z postacią z obrazu Leonardo Da Vinci i zapytać ją o cokolwiek chcieli.

Jak się okazało, Mona Lisa biegle mówi po angielsku i francusku, i z niecierpliwością czeka na nowy model samochodu marki BMW, w którym pojawi się pierwsza asystentka głosowa ;).  

PS

Dzieła sztuki ostatnio często pojawiają się w popkulturze. Przykładem tego jest chociażby teledysk Katarzyny Nosowskiej „Nagasaki”, w którym dzieła sztuki z Muzeum Narodowego w Warszawie zostały ożywione.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Podobne wydarzenie zorganizował paryski Luwr. Klip do piosenki „Apeshit” Beyonce i Jaya Z został nakręcony wśród najpopularniejszych dzieł sztuki znajdujących się w słynnym muzeum. W związku z tym władze Luwru przez całe lato w 2018 roku organizowało specjalne oprowadzania śladami piosenkarzy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pozostając w temacie marketingu kultury, osoby zajmujące się zawodowo promocją kultury i sztuki opowiadają o tym, jakie metody marketingowe są według nich najskuteczniejsze w promocji działań kulturalnych.