George Clooney łamie zasady czasoprzestrzeni w nowej kampanii Nespresso „What else?”

Marka Nespresso zaskakuje nową odsłoną kampanii „What else?”. Oprócz obowiązkowej dawki humoru dostarczanej od lat przez George’a Clooneya, otrzymujemy historię o pożądaniu i wytrwałości w poszukiwaniu tego, co najlepsze – wyjątkowego smaku.
O autorze
1 min czytania 2018-11-05

Nowa kampania „What else?” została podzielona na trzy części – „The Quest”, „Really George?” oraz „Our Quest”. U boku George’a Clooneya zobaczymy Natalie Dormer, znaną z roli Margaery Tyrell w serialu „Gra o Tron”, a także przedstawicieli marki Nespresso, m.in. farmerów, agronomów czy szkoleniowców, czyli współtwórców niepowtarzalnego smaku zamkniętego w każdej kapsułce kawy.

„The Quest” to przede wszystkim zabawa konwencją popularnego serialu i wizerunkiem aktora. Ma ona na celu zaskoczenie odbiorcy i nieco żartobliwe przedstawienie głównego bohatera nie tylko jako nieustraszonego rycerza, ale także jako miłośnika znakomitego smaku, podążającego za tym, co najlepsze, bez względu na okoliczności. Widzimy w niej George’a Clooneya w średniowiecznej zbroi, który niespodziewanie i ku zdziwieniu zebranych, przedziera się przez ekran projekcyjny do współczesnego świata i wyrusza do butiku Nespresso w poszukiwaniu swojej ulubionej kawy.


Tegoroczna edycja kampanii Nespresso „What else?” to kompilacja dotychczasowych konceptów reklamowych znanych z poprzednich lat. Połączenie wizerunku zawadiackiego, zabawnego George’a z wiedzą i doświadczeniem ekspertów. Taki zabieg ma na celu pokazanie, że wszyscy ludzie związani z Nespresso są ważni i tak samo odpowiedzialni za sukces marki. Celem kampanii jest udzielenie odpowiedzi na pytanie „Co kryje się za filiżanką kawy?”. Idea stworzenia najwyższej jakości produktu, pozyskiwanego w trosce o środowisko oraz pracowników. Staranny proces od wyjątkowego podejścia do ziarna kawowca, aż po dedykowane usługi, jak recycling zużytych kapsułek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania została zaplanowana w dwóch obszarach – TV oraz Digital. Działania digitalowe ruszyły 17 października i obejmują trzy spoty reklamowe, prezentowane za pośrednictwem mediów: VOD, YouTube, Facebook oraz Instagram w 30, 15 i 6 sekundowych filmikach oraz w formacie displey’owym. Kampania telewizyjna wystartowała 5 listopada i prowadzona będzie na antenie stacji telewizyjnych TVN i Polsat, a także na ich kanałach tematycznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing