Billboard, na którym napis pojawia się podczas deszczu

Billboard, na którym napis pojawia się podczas deszczu
Center Parcs, holenderskie biuro podróży, doskonale wie, czego nam trzeba w pochmurne dni – wakacji w ciepłych krajach. Gdy pada deszcz, billboard firmy przypomina, że gdzieś w tym czasie świeci słońce.
O autorze
1 min czytania 2018-11-23

Holenderskie biuro podróży Center Parcs wpadło na nietypowy pomysł połączenia deszczu z reklamą outdoorową i zareklamowania swojej oferty.

W październiku 2018 roku w Rotterdamie pojawił się billboard, na którym napis pojawia się dopiero, gdy… pada deszcz! Co więcej, wtedy też przechodniom wyświetla się napis zachęcający do wakacji w ciepłych krajach, w których właśnie w tym momencie świeci słońce.

Za realizację odpowiada agencja Ogilvy Amsterdam.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z pozoru wygląda jak zwykły billboard, lecz dopiero nocą się uaktywnia – takim muralem IKEA promuje otwarcie swojego nowego sklepu w CH Blue City w Warszawie.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

By podkreślić realistyczną jakość obrazów transmitowanych przez Viasat Nature, stacja stworzyła „żywy” billboard z mini-karmnikami dla ptaków.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Kolejny ciekawy przykład wykorzystania billboardu. Aviva w centrum Warszawy, obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i al. Jana Pawła II, umieściła pierwszy w Polsce billboard będący jednocześnie filtrem powietrza.

PS4

Z kolei Coca-Cola jako pierwsza marka, stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.