Viasat Nature HD to szwedzka stacja telewizyjna o tematyce przyrodniczej. Przygotowując kampanię na rynek rosyjski, twórcy chcieli podkreślić realistyczną jakość obrazów zwierząt i natury, jakie kanał transmituje.
W ten sposób stacja Viasat Nature stworzyła billboard, który ten realizm doskonale odzwierciedla – na tle gałęzi drzew umieszono prawdziwe mini-karmniki dla ptaków.
Zobacz również
PS
Z serii innych niekonwencjonalnych billboardów – odwrócony do góry nogami billboard easyJet.
Kolejny ciekawy przykład wykorzystania billboardu. Aviva w centrum Warszawy, obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i al. Jana Pawła II, umieściła pierwszy w Polsce billboard będący jednocześnie filtrem powietrza.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Marka Meaters postawiła na niekonwencjonalną promocję – reklamę 3D z ogromnym, 2-metrowym kabanosem, który wychodzi poza ramy billboardu.
PS4
Z kolei Coca-Cola jako pierwsza marka, stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.