W nowym spocie marki BMW „The 8 Experience” samochód prowadzi szwajcarski pisarz Michael Fehr. Wydawać by się mogło, że nie ma w tym nic szczególnego, poza faktem, że mężczyzna jest niewidomy.
Pisarz od urodzenia jest w 95% ślepy, więc w bardzo młodym wieku musiał uczyć się, jak sobie radzić z innymi zmysłami. W spocie BMW samodzielnie kieruje samochodem, jedynie zdając się na zmysł dotyku. Jazda próbna odbyła się w bezpiecznym miejscu na terenie lotniska Bernese Oberland.
Zobacz również
Spot został pokazany w kinie w ramach 14. Festiwalu Filmowego w Zurychu. Od 21 listopada 2018 roku można go oglądać także w innych szwajcarskich kinach.
PS
Spot „Driven by Intuition” marki Lexus został w całości stworzony przez sztuczną inteligencję, która bazowała m.in. na danych o nagrodzonych kampaniach produktów luksusowych z ostatnich piętnastu lat.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pizza Hut nawiązała współpracę z Toyotą i podczas targów Specialty Equipment Market Associations w Las Vegas zaprezentowała mobilną fabrykę pizzy, która nie tylko sama ją przygotowuje, ale też dostarczy pod wskazany adres.
PS3
Intelligent Personal Assistant, pierwszy asystent głosowy BMW, sprawił, że Mona Lisa przemówiła i odpowiadała nawet na najdziwniejsze pytania, które jej zadano.