Świąteczny pociąg MediaMarkt będzie kursować w dniach 6 grudnia 2018 – 6 stycznia 2019 na pierwszej linii metra. Projekt jest jednym z elementów tegorocznej dekoracji świątecznej, przygotowanej przez warszawskie metro i miasto st. Warszawa. Na wagonach, oprócz motywów świątecznych, znajdą się bohaterowie kampanii MediaMarkt, czyli Tytus, Romek i A’Tomek.
Na szybach umieszczone będą specjalne naklejki, umożliwiające zrobienie sobie zdjęcia w świątecznej czapce lub… brodzie św. Mikołaja. W każdym z sześciu wagonów swoje świąteczne propozycje upominkowe zaprezentują partnerzy projektu: Huawei, Braun, Oral-B, LG, Electrolux i Philips.
Zobacz również
Akcji towarzyszyć będzie specjalna świąteczna komunikacja na sieci ekranów Ströer TV w pociągach, na których pojawiają się atrakcje dedykowane wyłącznie dla pasażerów – spoty wizerunkowe i produktowe z specjalnymi ofertami, przygotowane przez partnerów akcji. Dzięki temu każdy wagon, poza indywidualnym świątecznym charakterem, będzie też inspiracją do prezentów dla najbliższych.
– Każdy niestandardowy projekt to dla nas ogromna przyjemność i wyzwanie. Tym bardziej, jeśli przyczynia się do budowania pozytywnej, świątecznej atmosfery w Warszawie. Dziękuję za zaufanie naszym partnerom z MediaMarkt i jestem pewien, że pociąg spodoba się pasażerom – mówi Andrzej Magdziak, prezes Grupy Ströer.
Za kreacje i zakup mediów odpowiada MediaMarkt, za realizację i wykonanie Ströer Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing