Play Live Show to największy do tej pory interaktywny program rozrywkowy na żywo, zorganizowany w polskim internecie. Transmisja wystartuje w Dzień Finału WOŚP, czyli 13 stycznia o godzinie 14:00. Program będzie trwał do 19.00 i będzie można go oglądać na stronie www.playdlawosp.pl i na kanale YouTube Play.
Podczas Play Live Show można spodziewać się niecodziennych atrakcji – prowadzący oraz zaproszeni goście będą zaskakiwać, śmieszyć i rozgrzewać emocje aż do samego Finału WOŚP. W programie wezmą udział ulubieni idole z telewizji oraz Internetu, na których czeka wiele niespodziewanych pytań, wywiadów oraz rozmów.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Ważnym punktem Play Live Show będą również aukcje na rzecz WOŚP. Część zaproszonych gości specjalnie na tę okazję przygotuje prywatne przedmioty i przekaże je do licytacji. Lista rzeczy, które będzie można wylicytować, zostanie opublikowana na stronie www.playdlawosp.pl, natomiast część z nich pozostanie niespodzianką – wybrani influencerzy przygotują specjalny Mystery Box z tajemniczą zawartością.
Na scenie Play Live Show pojawią się Gwiazdy Telewizji i Internetu, na co dzień współpracujące z Play. Swoją obecność w programie potwierdzili już Szczesliva, Szafeczka, Martin Stankiewicz, Człowiek Warga, Red Lipstick Monster, Łukasz Jakóbiak, Paulina z Mówiąc Inaczej, Szparagi, Ajgor Ignacy, UNB, Piotr Ogiński z Kocham Gotować, LGS, 10 Minut Spokoju, Wujaszek Liestyle, Naruciak, Sitr0x, Manoyek, Ciocia Liestyle, MKRR, Nervarien, Leh, Izak, Gimper, Mandzio, Jcob, Blowek, Karolek, Kaiko i Disowskyy. Wspierać z daleka będą Rezi i Paulina Lisie Piekło.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Prawdziwy program na żywo wymaga obecności publiczności, dlatego Play organizuje konkurs, w którym można wygrać wejściówkę na Play Live Show. Zadanie konkursowe polega na wymyśleniu pytania dla wybranego idola. Najciekawsze propozycje zostaną wykorzystane przez prowadzących. Warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w konkursie jest bycie aktywnym użytkownikiem aplikacji Play24. Udział w konkursie można zgłaszać na stronie www.playdlawosp.pl.
Play będzie również obecny przy głównej scenie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. Fioletowa strefa zorganizowana przez operatora to przede wszystkim największy w Polsce diabelski młyn, z którego będzie można zobaczyć, jak zgromadzeni na Placu Defilad grają i pomagają Orkiestrze. Oprócz tego na odwiedzających czekają spotkania z gwiazdami i influencerami oraz liczne konkursy i gadżety.
Agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot jest współtwórcą pomysłu kreatywnego kampanii PLAY dla WOŚP. Plej odpowiada także za strategię komunikacji i kampanię digitalową komunikującą WOŚP oraz – wraz z OTO Film – za produkcję charytatywnego live streamu. Eventowa część agencji przygotowuje i koordynuje działającą przez 2 dni strefę PLAY przy Pałacu Kultury i Nauki.