Kate Grant to irlandzka modelka z zespołem Downa, która robi furorę w świecie mody. W zeszłym roku wygrała konkurs piękności „Teen Ultimate Beauty Of The World”, o czym rozpisywały się magazyny i portale modowe na całym świecie. Teraz została twarzą marki Benefit Cosmetics UK.
Jako nowa ambasadorka brytyjskiej marki kosmetycznej, Kate Grant reklamuje eyeliner Roller Inner. Pierwsze zdjęcie z kampanii trafiło do sieci kilka dni temu.
Zobacz również
Modelka Kate Grant opublikowała też na swoim Instagramie post, w którym umieściła listę celów do zrealizowania w 2019 roku – w tym m.in. udział w londyńskim i paryskim Tygodniu Mody, pojawienie się na okładce magazynu modowego oraz poszerzanie wiedzy o osobach niepełnosprawnych zgodnie z hasłem #differentisbeautiful.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Udział w kampanii Benefit to dobry start, trzymamy kciuki, by modelce udało się zrealizować wszystkie swoje postanowienia!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
River Island zaprezentowało nową kampanię na sezon jesień-zima 2018, stworzoną ku pochwale różnorodności. W roli modeli wystąpili dorośli z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, oraz osoby w rozmiarze plus size.
PS2
Marks & Spencer wypuścił kolekcję odzieży na jesień-zimę 2018/2019 zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci.
PS3
Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.