#ModaDlaZdrowia to wspólna akcja marka Promod, Organizacji Kwiat Kobiecości oraz platformy Ubraniadooddania.pl. Celem kampanii jest zakup Cytobusu, czyli mobilnego gabinetu ginekologicznego. Dzięki niemu będzie można uratować życie tysięcy kobiet w całej Polsce, które mają utrudniony dostęp do badań cytologicznych.
Zasada jest prosta – wystarczy oddać zalegające w szafie ubrania do jakiegokolwiek butiku marki Promod w dniach 08.02-20.02. Każdy kilogram oddanej odzieży, butów czy akcesoriów to 1 złotówka, przybliżającą Organizację Kwiat Kobiecości do zakupu specjalnego Cytobusu.
Zobacz również
W dniach 3-4 lutego br. odbyła się inauguracja kampanii edukacyjnej na rzecz walki z rakiem szyjki macicy, wtedy też postawiono Cytobus w Warszawie pod Pałacem Kultury. Podczas tego weekendu Organizacji udało się przebadać aż 600 kobiet – 20 z nich otrzymało wynik patologiczny, 5 kobiet zostało w trybie natychmiastowym skierowanych bezpośrednio do szpitala.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
16 października 2018 roku rozpoczęła się kampania „Diagnostyka jajnika”, organizowana przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości”, której ambasadorką została Magda Gessler. Celem akcji jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród kobiet oraz profilaktyki najgroźniejszych chorób nowotworowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing