#VOLVOLOVE dla zakochanych – walentynkowa wycieczka z Volvo

#VOLVOLOVE dla zakochanych – walentynkowa wycieczka z Volvo
#VOLVOLOVE to propozycja 4-dniowych jazd próbnych dla zakochanych najnowszymi modelami Volvo. Od 7 do 11 lutego marka na Instagramie zbiera zgłoszenia od osób zainteresowanych udziałem w akcji.
O autorze
1 min czytania 2019-02-09

Wszyscy zainteresowani walentynkową wycieczką z Volvo mogą zgłaszać się przez Instagrama. Firma podstawi samochód tam, gdzie zażyczą sobie zwycięzcy. Wystarczy wrzucić na Instagrama zdjęcie miejsca, gdzie mamy podstawić samochód i oznaczyć tam profil Volvo Car Poland, dodając #VOLVOLOVE i lokalizację.

W poście należy odpowiedzieć na pytanie: „Prawdziwa miłość to dbanie o drugą osobę. Odpowiedz nam z kim i gdzie chciałbyś spędzić walentynkowy weekend?”. Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną docenione przez Volvo Car Poland i już 14 lutego rano zostaną podstawione najnowsze modele na jazdy próbne do zwycięzców.

Akcja #VOLVOLOVE to kontynuacja niestandardowych aktywacji dla naszych klientów. Po dużym sukcesie akcji „wypożyczalni choinek Volvo” skierowanej do osób, którym bliski jest temat ekologii, tym razem na naszym celowniku znaleźli się zakochani. Będziemy kontynuować tego typu zaskakujące i innowacyjne działania, które są odzwierciedleniem DNA naszej marki – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor ds. Marketingu, Volvo Car Poland.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aktywację dla marki Volvo stworzyła agencja Grey Group Poland. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podczas gdy większość marek planuje romantyczne akcje dla zakochanych w ramach Walentynek, brytyjskie ZOO Hemsley Conservation Centre pomyślało o tych, którzy nie mają z kim celebrować tego święta. Za niewielką opłatę mogą nazwać karalucha imieniem… swojego byłego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej akcji z okazji Walentynek: https://nowymarketing.pl/t/2539,walentynki