Na ten dość nietypowy pomysł wpadli właściciele norweskiego sklepu erotycznego Kondomeriet. Nie mogli stworzyć zwykłego spotu, reklamującego produkty marki, bo z uwagi na zaostrzone przepisy prawne, produkcja nie mogłaby trafić do emisji w telewizji.
W związku z tym, postanowili skorzystać z metafory.
Zobacz również
Z okazji swoich 30 urodzin stworzyli spot, który nawiązuje do popularnego hashtagu #FoodPorn, którym zwykle okraszone są zdjęcia apetycznie wyglądających potraw. W przypadku reklamy sklepu Kondomeriet wykorzystano jedzenie, które w subtelny sposób nawiązuje do branży erotycznej. Trzeba przyznać, że mimo wielu dwuznacznych odniesień, spot wcale nie jest wulgarny.
PS
Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Szczecinie ruszyło z nietypową akcją – 10 złotych ze sprzedaży wybranych zestawów erotycznych w sex shopie trafi na konto TOZ z przeznaczeniem na zakup karmy dla zwierząt.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod koniec października 2018 roku x-kom ruszył z pierwszą polską kampanią w serwisie Pornhub. Działania miały na celu walkę z dyskryminacją osób leworęcznych.