#FoodPorn w reklamie z okazji 30-lecia norweskiego sklepu erotycznego

#FoodPorn w reklamie z okazji 30-lecia norweskiego sklepu erotycznego
Norweski sklep erotyczny Kondomeriet postanowił wykorzystać jedzenie w spocie z okazji swoich 30 urodzin. Spot stworzony zgodnie z hasłem #FoodPorn w subtelny sposób nawiązuje do branży erotycznej.
O autorze
1 min czytania 2019-02-12

Na ten dość nietypowy pomysł wpadli właściciele norweskiego sklepu erotycznego Kondomeriet. Nie mogli stworzyć zwykłego spotu, reklamującego produkty marki, bo z uwagi na zaostrzone przepisy prawne, produkcja nie mogłaby trafić do emisji w telewizji.

W związku z tym, postanowili skorzystać z metafory.

Z okazji swoich 30 urodzin stworzyli spot, który nawiązuje do popularnego hashtagu #FoodPorn, którym zwykle okraszone są zdjęcia apetycznie wyglądających potraw. W przypadku reklamy sklepu Kondomeriet wykorzystano jedzenie, które w subtelny sposób nawiązuje do branży erotycznej. Trzeba przyznać, że mimo wielu dwuznacznych odniesień, spot wcale nie jest wulgarny.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Szczecinie ruszyło z nietypową akcją – 10 złotych ze sprzedaży wybranych zestawów erotycznych w sex shopie trafi na konto TOZ z przeznaczeniem na zakup karmy dla zwierząt.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod koniec października 2018 roku x-kom ruszył z pierwszą polską kampanią w serwisie Pornhub. Działania miały na celu walkę z dyskryminacją osób leworęcznych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się