PibuShop to nowy internetowy sklep erotyczny „założony przez 3 pokręconych wariatów, którzy wymarzyli sobie sklep bezpieczny i przyjazny dla każdego, kto szuka nowych doznań w łóżku” – czytamy na stronie. Z miłości do zwierząt twórcy nawiązali współpracę z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami w Szczecinie i ruszyli z niecodzienną akcją „Na pieska”.
Za zakup wybranego zestawu erotycznego, 10 złotych trafia na konto TOZ. Do wyboru są trzy zestawy: „Pierwsza miłość”, „Wybuch namiętności” oraz „Gorąca noc”. Jak zaznaczono na stronie – „Nasz asortyment to gratka dla par, które nie boją się eksperymentów!”.
Zobacz również
Trzeba przyznać, że akcja jest dość nietypowa, ale każdy sposób na pomaganie zwierzętom jest dobry.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Pod koniec października 2018 roku x-kom ruszył z pierwszą polską kampanią w serwisie Pornhub. Działania miały na celu walkę z dyskryminacją osób leworęcznych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Na początku stycznia br. w sieci wegetariańskich restauracji Krowarzywa ruszyła kampania „Ty syty i krowa żywa”. Akcja ma promować pyszny smak miesiąca − #BezJurex. Krowarzywa przekaże 10% ze sprzedaży burgera na rzecz Fundacji Zwierzęca Polana, której podopieczny był inspiracją do powstania nazwy.
PS3
Microsoft w nietypowy sposób postanowił wypromować swoje nowe urządzenie – mysz Precision Mouse. Wykorzystał do tego Warszawskie ZOO, by jednocześnie zwrócić uwagę na gatunki zagrożone wyginięciem.