McDonald’s doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że jego produkty, takie jak hamburgery, frytki czy zestawy Happy Meal są bardzo rozpoznawalne. Z tej okazji marka postanowiła stworzyć serię nietypowych billboardów, które nie zawierają logo brandu, a produkty na nim przedstawione są rozmyte.
W ten sposób McDonald’s wpływa na swoich klientów i udowodnia, że siła sugestii ma naprawdę dużą moc. Podczas samego patrzenia na billboard i „rozwiązywania zagadki”, dana osoba od razu robi się głodna i ma ochotę wstąpić do najbliższej restauracji marki po hamburgera czy frytki.
Zobacz również
Za kreację odpowiada agencja TBWA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.
PS2
By podkreślić realistyczną jakość obrazów transmitowanych przez Viasat Nature, stacja stworzyła „żywy” billboard z mini-karmnikami dla ptaków.
PS3
Center Parcs, holenderskie biuro podróży, doskonale wie, czego nam trzeba w pochmurne dni – wakacji w ciepłych krajach. Gdy pada deszcz, billboard firmy przypomina, że gdzieś w tym czasie świeci słońce.