McDonald’s doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że jego produkty, takie jak hamburgery, frytki czy zestawy Happy Meal są bardzo rozpoznawalne. Z tej okazji marka postanowiła stworzyć serię nietypowych billboardów, które nie zawierają logo brandu, a produkty na nim przedstawione są rozmyte.
W ten sposób McDonald’s wpływa na swoich klientów i udowodnia, że siła sugestii ma naprawdę dużą moc. Podczas samego patrzenia na billboard i „rozwiązywania zagadki”, dana osoba od razu robi się głodna i ma ochotę wstąpić do najbliższej restauracji marki po hamburgera czy frytki.
Zobacz również
Za kreację odpowiada agencja TBWA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.
PS2
By podkreślić realistyczną jakość obrazów transmitowanych przez Viasat Nature, stacja stworzyła „żywy” billboard z mini-karmnikami dla ptaków.
PS3
Center Parcs, holenderskie biuro podróży, doskonale wie, czego nam trzeba w pochmurne dni – wakacji w ciepłych krajach. Gdy pada deszcz, billboard firmy przypomina, że gdzieś w tym czasie świeci słońce.