Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Billboard, na którym napis pojawia się podczas deszczu

Billboard, na którym napis pojawia się podczas deszczu
Center Parcs, holenderskie biuro podróży, doskonale wie, czego nam trzeba w pochmurne dni – wakacji w ciepłych krajach. Gdy pada deszcz, billboard firmy przypomina, że gdzieś w tym czasie świeci słońce.
O autorze
1 min czytania 2018-11-23

Holenderskie biuro podróży Center Parcs wpadło na nietypowy pomysł połączenia deszczu z reklamą outdoorową i zareklamowania swojej oferty.

W październiku 2018 roku w Rotterdamie pojawił się billboard, na którym napis pojawia się dopiero, gdy… pada deszcz! Co więcej, wtedy też przechodniom wyświetla się napis zachęcający do wakacji w ciepłych krajach, w których właśnie w tym momencie świeci słońce.

Za realizację odpowiada agencja Ogilvy Amsterdam.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z pozoru wygląda jak zwykły billboard, lecz dopiero nocą się uaktywnia – takim muralem IKEA promuje otwarcie swojego nowego sklepu w CH Blue City w Warszawie.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

By podkreślić realistyczną jakość obrazów transmitowanych przez Viasat Nature, stacja stworzyła „żywy” billboard z mini-karmnikami dla ptaków.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Kolejny ciekawy przykład wykorzystania billboardu. Aviva w centrum Warszawy, obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i al. Jana Pawła II, umieściła pierwszy w Polsce billboard będący jednocześnie filtrem powietrza.

PS4

Z kolei Coca-Cola jako pierwsza marka, stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.