Holenderskie biuro podróży Center Parcs wpadło na nietypowy pomysł połączenia deszczu z reklamą outdoorową i zareklamowania swojej oferty.
W październiku 2018 roku w Rotterdamie pojawił się billboard, na którym napis pojawia się dopiero, gdy… pada deszcz! Co więcej, wtedy też przechodniom wyświetla się napis zachęcający do wakacji w ciepłych krajach, w których właśnie w tym momencie świeci słońce.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja Ogilvy Amsterdam.
PS
Z pozoru wygląda jak zwykły billboard, lecz dopiero nocą się uaktywnia – takim muralem IKEA promuje otwarcie swojego nowego sklepu w CH Blue City w Warszawie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
By podkreślić realistyczną jakość obrazów transmitowanych przez Viasat Nature, stacja stworzyła „żywy” billboard z mini-karmnikami dla ptaków.
PS3
Kolejny ciekawy przykład wykorzystania billboardu. Aviva w centrum Warszawy, obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i al. Jana Pawła II, umieściła pierwszy w Polsce billboard będący jednocześnie filtrem powietrza.
PS4
Z kolei Coca-Cola jako pierwsza marka, stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.