Czasami proste słowa nie wystarczą i trzeba w dosadny sposób pokazać pewien problem, który dotyczy naszego społeczeństwa. Na taki krok zdecydowała się organizacja Sea Shepherd, która stworzyła mocną kampanię pokazującą skutki wyrzucania plastiku do oceanów.
Duszące się plastikową folią morskie zwierzęta są niepozostawiającym złudzeń dowodem na to, jakie szkody wyrządzają bezmyślnie wyrzucane śmieci do oceanów. Celem kampanii Sea Shepherd jest zmuszenie społeczeństwa do refleksji. W końcu takie plastikowe opakowanie czy reklamówka, z których skorzystały zaledwie raz, w zbiornikach wodnych rozkładają się wieczność.
Zobacz również
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
You eat what they eat – to tytuł kampanii niemieckiego oddziału organizacji Sea Shepherd, której celem jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na rosnący problem zanieczyszczania oceanów plastikiem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Espacio CREA też przypomina o problemie zanieczyszczenia oceanów. Agencja Piece of Cake stworzyła spot „Plastikowa ryba”, w którym pokazała, do czego prowadzi zatruwanie mórz i oceanów plastikowymi odpadami.
PS3
Kanadyjska agencja Rethink przygotowała dla organizacji Greenpeace kampanię społeczną „Don’t suck the life from our oceans”, mającą na celu zwrócenie uwagi na to, jak szkodliwy wpływ na nasze środowisko ma wykorzystywanie plastikowych słomek na masową skalę.