Chwile dzielone ze znajomymi, przyjaciółmi i rodziną to coś, co warto celebrować. Jest to główna myśl leżąca u podstaw marki Wyborowa, która znalazła swoje odzwierciedlenie w najnowszej kampanii „Tysiące powodów do spotkań”.Główną osią komunikacji jest zestawienie wymówek, przedstawionych w nieco żartobliwym i przerysowanym tonie, które mają na celu podkreślenie, jak bardzo kreatywni bywamy, aby uniknąć towarzyskich spotkań.
W kampanii Maciej Zakościelny prezentuje absurdalne wykręty w kontrze do wartości płynących z podtrzymywania relacji z przyjaciółmi. Wyborowa zwraca uwagę, że o ile mierzymy się na co dzień z autentycznymi trudnościami – obowiązkami domowymi i wyzwaniami w pracy – to również bardzo często rezygnujemy ze spotkań, zasłaniając się pretekstami.
Zobacz również
Wideo z udziałem Macieja Zakościelnego, które powstało w ramach najnowszej kampanii, już teraz można obejrzeć tutaj.
Kampania ma na celu przede wszystkim zainspirować konsumentów do tego, aby mniej lub bardziej skrzętnie przemyślane wybiegi schowali do kieszeni, a zamiast tego świadomie gospodarowali czas na radosne dzielenie chwil z bliskimi. Wyborowa podkreśla, że powodów do spotkań są tysiące – od zrelaksowania się po ciężkim dniu w pracy, przez rozmowy zbliżające nas do siebie nawzajem, po poszerzanie towarzyskiego kręgu o nowe znajomości. Naczelnym powodem, który podkreśla marka, jest jednak uniwersalna i prosta prawda o tym, że relacje z ludźmi są najważniejsze.
Współpraca oparta o ponadczasowe wartości
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Twarzą kampanii został Maciej Zakościelny, który w ubiegłym roku zaangażował się w projekt „Stół społecznościowy”. Sukces kampanii odzwierciedlił, że Maciej Zakościelny to doskonały ambasador wartości, które leżą u podstaw marki Wyborowa, a za którymi wielu z nas tęskni w obecnych czasach. Mowa tu o towarzyskości, gościnności, otwartości i trosce o budowanie autentycznych relacji. Dlatego w tym roku Maciej Zakościelny łączy siły z marką Wyborowa, inspirując do tego, aby poświęcać sobie nawzajem więcej czasu i – korzystając z walorów mediów społecznościowych – dzielić się radosną atmosferą chwil z bliskimi w świecie offline.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Chatbot w służbie analogowych spotkań
O jakim łączeniu świata online z analogowym mowa? W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, oczekujących błyskawicznej wymiany informacji, Wyborowa mocno stawia na digital i nie boi się wdrażania innowacyjnych rozwiązań. W ramach kampanii „Tysiące powodów do spotkań”, marka stworzyła wyjątkowego chatbota – wirtualnego asystenta, z którym rozmowa odbywa się płynnie, natychmiastowo, a jedyne, czego potrzebujemy, to Messenger.
Chatbot Wyborowa to asystent, który nie tylko wprowadzi użytkowników w świat wartości marki, ale również w ciekawy sposób uatrakcyjni każde towarzyskie spotkanie. Jego cel? Inspirować, doradzać i wspólnie z użytkownikami odkrywać kolejne powody, dla których warto zadbać o relacje z bliskimi. W jaki sposób wirtualny asystent to umożliwia? Jedną z wielu jego funkcji jest wieloosobowa gra „Czysta przyjaźń” – dzięki serii zabawnych, przewrotnych, a czasami nieco uszczypliwych pytań każde spotkanie w grupie znajomych nabiera nowego wymiaru. Chatbot Wyborowa stanowi zatem płynny łącznik między światem cyfrowym i analogowym.
Korzystając z nowoczesnych rozwiązań, które zostały zaprojektowane w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka hołduje ponadczasowym wartościom, związanym z budowaniem autentycznych, głębokich relacji w świecie analogowym. Wyborowa i jej chatbot udowadniają, że pomysłowe wykorzystanie walorów oferowanych przez chaty internetowe – natychmiastowość komunikacji, dostępność niezależnie od miejsca i czasu – może przysłużyć się nawiązywaniu kontaktów w świecie realnym. A wirtualnego asystenta, „mieszkającego” w naszych smartfonach, mamy zawsze w zasięgu ręki.