„Najpierw masa, później… ciacho!” – Hardkorowy Koksu reklamuje masy do ciast HELIO

„Najpierw masa, później… ciacho!” – Hardkorowy Koksu reklamuje masy do ciast HELIO
Popularny kulturysta i zawodnik MMA, bohater programu TV „Nie ma lipy!” i influencer z pasją do gotowania – Hardkorowy Koksu, czyli Robert Burneika – wystąpił w najnowszej, zabawnej kampanii marki HELIO „Najpierw masa, później... ciacho!”
O autorze
1 min czytania 2019-04-05

Publikacja filmu reklamowego HELIO z udziałem Hardkorowego Koksa rozpoczyna właśnie promocję nowego cyklu wideo przepisów HELIO w modnej technice szybkiego montażu, które publikowane są na YouTubie. By zachęcić internautów do wspólnej, kulinarnej przygody z masami do ciast HELIO, w najnowszej odsłonie kampanii marki wystąpił we własnej osobie Robert Burneika, który udowadnia nam, że „z masami HELIO nie ma lipy”! Znany kulturysta i zawodnik MMA, bohater popularnych filmików na YouTube „Gotuj z Koksem” – zaprasza nas do swojej kuchni na challenge z masą do ciast HELIO, dzięki której poznamy sekret udanych, bakaliowych wypieków na co dzień i od święta.

Kampania viralowa marki HELIO w social mediach, poprzez dowcipne filmy reklamowe, bazujące na claimie reklamowym „Najpierw masa, później… ciacho!“, ma na celu przyciągnąć uwagę jak najszerszej publiczności. Wszystko po to, by z pozytywną dawką humoru – zachęcić internautów do samodzielnego przyrządzania szybkich i prostych wypieków z gotową masą do ciast HELIO.

Nowy film reklamowy HELIO z Hardkorowym Koksem to kontynuacja rozpoczętej w 2018 roku kampanii HELIO, która z pewnością przyciągnie przed ekrany fanów pozytywnie zakręconego mistrza masy – Roberta Burneiki ;).

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W 2012 roku Hardkorowy Koksu promował markę Beef Master, oferującą produkty w 100% z wołowiny.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

VanityStyle Sp. z o.o., firma, która pod markami FitProfit i FitSport oferuje programy motywacyjne z obszaru sportu i rekreacji rozpoczyna promocję swoich najciekawszych obiektów partnerskich. W 2016 roku zaczęła od warszawskiej siłowni Roberta Burneiki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się