Ci, którzy oglądali ostatni odcinek „Gry o tron” z pewnością kojarzą poruszającą scenę, w której Jon Snow zostawia swojego ukochanego wilkora Ducha w Winterfell, siedzibie rodu Starków, i wyrusza w daleką podróż, by wziąć udział w ostatecznej bitwie.
Owa scena wzruszyła m.in. wolontariuszy z organizacji Ratujemy Zwierzaki, którzy postanowili zorganizować zbiórkę na wszystkie wygłodniałe wilkory znajdujące się w schronisku w Chrcynnie.
Zobacz również
„Jesteśmy po czwartym odcinku Gry o tron. Na pewno każdemu z Was drgnęła powieka (oraz serce), kiedy Jon Snow, opuszczając Północ, beznamiętnie rozstał się również z ukochanym wilkorem Duchem. Opiekę nad nim przejął Tormund Złamane Serce. Północ dostała nieźle w kość. Smoki Daenerys wyjadły wszystkie zapasy ze spichlerzy, a u Tormunda widoczne były początki stanu depresyjnego. To wszystko sprawiło, że od premiery czwartego odcinka martwimy się o pełen brzuszek wilkora, który dzielnie walczył z umarlakami, co było widać na jego białym futerku” – czytamy w opisie akcji.
Do tej pory udało się zebrać ponad 20 tys. zł, lecz ta kwota cały czas rośnie – zbiórka kończy się 14 maja.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W ostatnim odcinku serialu „Gra o tron” widzowie w jednej ze scen zauważyli stojący na stole kubek z kawą z logo marki Starbucks. Czy była to zwykła nieuwaga scenografów, czy zwykła kryptoreklama?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Marki i tym razem nie zawiodły i przygotowały mnóstwo świetnych akcji związanych z premierą ósmego sezonu „Gry o tron”. Przedstawiamy te najciekawsze.