Już teraz firma oferuje usługi dla użytkowników, podmiotów biznesowych oraz samorządów zainteresowanych usługami sharingowymi. W kwietniu tego roku Hop.City zostało członkiem programu WARSAW booster’19.
– Jestem niezwykle podekscytowany patrząc na nowe rozwiązania, które wkrótce zaoferujemy i których emanacją jest Hop.City. Nasza nowa nazwa i identyfikacja wizualną lepiej przekazują to, co rozwijamy i będziemy rozwijać w jeszcze bardziej kompleksowej formie – szybkie, bezpieczne i komfortowe przemieszczanie się na terenie miast. Podróżowanie, które jest prawem, a nie przywilejem – mówi Łukasz Banach, Co-founder marki Hop.City i członek zarządu JedenŚlad Sp. z o.o.
Zobacz również
Nazwa Hop.City pochodzi od słów wskakiwać i zmieniać pojazdy. Jest to także odniesienie do projektowania ciągów transportu miejskiego.
– Sama idea zwiedzania miasta w połączeniu z ciągami komunikacyjnymi podoba nam się na tyle, że nie boimy się takich skojarzeń – dodaje Łukasz Banach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Nowa identyfikacja wizualna opiera się na trzech kolorach – dwóch odcieniach fioletu oraz kolorze żółtym. W ciągu ostatnich miesięcy stawialiśmy na technologię usprawniającą przemieszczanie się po mieście, dlatego wykorzystaliśmy paletę kolorystyczną, która najlepiej odda te cechy. Kształt sygnetu nawiązuje do przemieszczania i omijania, kropka jest też odniesieniem celu, nawigacji, a całość ma za zadanie podkreślić bezpieczeństwo poruszania się naszymi skuterami – wyjaśnia Patrycja Ogrodnik, Brand Manager Hop.City
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Hop.City (JedenŚlad Sp. z o.o.) to polska spółka, która została założona w 2017 roku przez trójkę znajomych: Karolinę Sikorską, Łukasza Banacha oraz Marcina Brzeskiego. Na start zyskali wsparcie dwóch aniołów biznesu. Po udanym procesie crowdfundingowym, który odbył się na początku 2018, firma zyskała kluczowych inwestorów, którzy do dnia dzisiejszego wspierają organizację.
Nowa marka będzie wprowadzała zmiany stopniowo w ciągu najbliższych tygodni zarówno w obszarze technologicznym, jak również w znakowaniu pojazdów. Wraz ze zmianą marki na start użytkownicy mogą zobaczyć odświeżoną stronę internetową oraz aplikację. Przedstawiciele firmy zapewniają, że usługa działa tak samo jak do tej pory, a ceny pozostają niezmienione, więc nowa marka nie powinna sprawiać trudności. Sama aplikacja zaktualizuje się u większości użytkowników automatycznie, zatem nie będą musieli oni podejmować się dodatkowych działań, aby zobaczyć zmianę. Na razie przy nowym logo umieszczony jest dopisek „Dawniej JedenŚlad”, który ma przypominać o poprzedniej marce.
Z Hop.City można obecnie zarezerwować pojazdy w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Częstochowie, a od niedawna też w Szczecinie. W następnych miesiącach mają dołączać kolejne miasta w Polsce oraz za granicą.
Za strategię komunikacji i poszczególne kreacje odpowiada dział marketingu spółki – właściciel Hop.City – JedenŚlad Sp. z o.o.