Zwierzaki wzięły sprawy w swoje łapy, by na własnym futrze przekonać się o wygodzie, funkcjonalności i użyteczności samochodów Renault. Ich odkrycia i opinie uwieczniono w rozpoczynającej się właśnie kampanii przygotowanej przez agencje Publicis i Publicis DWL.
W ramach akcji 365 dni testów Renault każdy może samodzielnie testować zastosowane w samochodach tej marki rozwiązania Easy Life, ułatwiające podróżowanie. Na jednodniowe jazdy testowe można umawiać się za pośrednictwem strony testujzpasja.pl. Promocję samochodów Renault wspierają influencerzy dzielący się własnymi opiniami na temat testowanych aut. Do tej pory w akcji wzięli udział m.in.: Jack Gadovsky, Blowek, Zachar i 5 sposobów na…
Zobacz również
– Zwierzaki są coraz ważniejsze dla Polaków. Według posiadanych przez nas danych z roku na rok przybywa w naszym kraju rodzin, dla których pies lub kot są nieodłącznym towarzyszem życia, w tym także podróży. Istotne jest także to, że jest to grupa, która bardzo chętnie spędza czas w mediach społecznościowych, gdzie także królują zwierzęta domowe. Renault zawsze podąża za trendami i wyznacza nowe. Dlatego w kampanii oddajemy głos naszym pupilom, by pokazać, że w autach Renault z rozwiązań Easy Life korzystają nie tylko ludzie. Przy okazji Baron i Turbo wywęszą każdą nową technologię, przetestują kanapę i nie zawahają się wyrazić swoich najszczerszych opinii z dwóch całkiem odmiennych punktów widzenia – powiedziała Małgorzata Szymańczak, account director z agencji Publicis.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała 2 spoty z przygodami sympatycznych zwierzaków testujących nowe Renault Kadjar. W przypadku działań zaprojektowanych z myślą o wykorzystaniu internetu, w tym mediów społecznościowych, agencja Publicis DWL opracowała ponad 40 formatów kreacji, które będą pokazywane m.in. w serwisach YouTube, Facebook i Instagram.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Produkcją zajął się dom produkcyjny Ilmatic. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu OMD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing