Zwierzaki testują nowe Renault Kadjar

Dwóch wyjątkowych ekspertów postanowiło przyłączyć się do akcji 365 dni testów Renault i sprawdzić zalety nowego Renault Kadjar. Pies Turbo – entuzjasta nowych technologii – oraz kot Baron – niekwestionowany autorytet w dziedzinie wygody.
O autorze
1 min czytania 2019-05-14

Zwierzaki wzięły sprawy w swoje łapy, by na własnym futrze przekonać się o wygodzie, funkcjonalności i użyteczności samochodów Renault. Ich odkrycia i opinie uwieczniono w rozpoczynającej się właśnie kampanii przygotowanej przez agencje Publicis i Publicis DWL.

W ramach akcji 365 dni testów Renault każdy może samodzielnie testować zastosowane w samochodach tej marki rozwiązania Easy Life, ułatwiające podróżowanie. Na jednodniowe jazdy testowe można umawiać się za pośrednictwem strony testujzpasja.pl. Promocję samochodów Renault wspierają influencerzy dzielący się własnymi opiniami na temat testowanych aut. Do tej pory w akcji wzięli udział m.in.: Jack Gadovsky, Blowek, Zachar i 5 sposobów na…

– Zwierzaki są coraz ważniejsze dla Polaków. Według posiadanych przez nas danych z roku na rok przybywa w naszym kraju rodzin, dla których pies lub kot są nieodłącznym towarzyszem życia, w tym także podróży. Istotne jest także to, że jest to grupa, która bardzo chętnie spędza czas w mediach społecznościowych, gdzie także królują zwierzęta domowe. Renault zawsze podąża za trendami i wyznacza nowe. Dlatego w kampanii oddajemy głos naszym pupilom, by pokazać, że w autach Renault z rozwiązań Easy Life korzystają nie tylko ludzie. Przy okazji Baron i Turbo wywęszą każdą nową technologię, przetestują kanapę i nie zawahają się wyrazić swoich najszczerszych opinii z dwóch całkiem odmiennych punktów widzenia – powiedziała Małgorzata Szymańczak, account director z agencji Publicis.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała 2 spoty z przygodami sympatycznych zwierzaków testujących nowe Renault Kadjar. W przypadku działań zaprojektowanych z myślą o wykorzystaniu internetu, w tym mediów społecznościowych, agencja Publicis DWL opracowała ponad 40 formatów kreacji, które będą pokazywane m.in. w serwisach YouTube, Facebook i Instagram.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Produkcją zajął się dom produkcyjny Ilmatic. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu OMD.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się