W maju br. marka Always, światowy lider w kategorii produktów ochrony kobiecej, rozpoczęła kampanię społeczną, która dopinguje dziewczyny do kształtowania sportowego charakteru. Znane influencerki młodego pokolenia, m.in. Natalia Lewandowska, KatkaVlog, Julia Żugaj, Julita Juchnowicz i Marlena Sojka pokazują, że być „#JakDziewczyna” to nie poddawać się, ale wytrwale i z determinacją dążyć do celu.
– Uważam, że to bardzo potrzebna inicjatywa. Always pokazuje, że robić coś jak dziewczyna to walczyć z własnymi słabościami, ciężko trenować i nie poddawać się. W końcu ważne jest, by dawać z siebie wszystko i dzięki temu stawać się lepszym. To kwestia charakteru, a nie płci – mówi Julia Żugaj.
Zobacz również
Influencerki miały za zadanie stworzyć dwa filmy na TikToku i jedną publikację na Instagramie, które promują hasztagiem „JakDziewczyna”. W ramach kampanii realizowany jest konkurs dla kobiecych drużyn sportowych – do 30 czerwca na stronie Always można głosować na zgłoszone zespoły – 14 z największą liczbą głosów otrzyma 4000 zł, które mogą zostać przeznaczone na stroje, sprzęt sportowy lub profesjonalny trening.
Za przygotowanie i realizację kampanii, a także dobór i koordynację działań z influencerkami odpowiadają agencje GetHero i Mediacom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]