Gdyńskie schronisko „Ciapkowo” w pod koniec maja br. ruszyło z akcją #AdopcjaToSzczęście, której celem było zachęcenie mieszkańców Trójmiasta do adopcji zwierząt. W kampanię placówka zaangażowała kilku lokalnych influencerów.
Ci w ramach akcji poświęcili swój czas i wyprowadzili czworonogi na spacer, a następnie na swoich instagramowych profilach zaprezentowali podopiecznych schroniska. Co istotne, dzięki kampanii jeden czworonóg z „Ciapkowa” znalazł już kochający dom.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania została zrealizowana we współpracy z platformą Flywider.
PS
Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na tegorocznych festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu.
PS2
PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.
PS3
Adopcja psa jest trudną decyzją, bo jak wybrać zwierzę, kiedy tak naprawdę nic o nim nie wiemy. Spotify wpadło na pomysł, jak sprawdzić, czy pies którego wybraliśmy, jest nam pisany.