Zielone billboardy 3D promują napoje B-Life Botanicals

W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
O autorze
1 min czytania 2019-06-24

Producentem napoju jest Kompania Piwowarska. Napoje B-life Botanicals powstały z połączenia piwa 0,0% i lemoniady przygotowanej z dodatkiem naturalnych wyciągów i aromatów ziół, kwiatów oraz owoców. B-Life Botanicals jest dostępny w trzech wariantach smakowych: kwiatu bzu wzbogaconego tymiankiem i cytryną, malin z lawendą i eukaliptusem oraz zielonej herbaty z jaśminem i bergamotką. Do promocji firma wykorzystała kreacje z elementami 3D.

Kampania realizowana jest na kilkudziesięciu nośnikach cityboard (6×3 m) oraz  supercityboard (12×4 m) w ośmiu największych miastach Polski. Elementy 3D zainstalowane są na blisko połowie ekranów. Działania promocyjne na OOH ruszyły od pierwszych dni czerwca i potrwają do końca lipca br.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak zwrócić uwagę na długość kabanosów? Meaters postawił na niekonwencjonalną promocję – reklamę 3D z ogromnym, 2-metrowym kabanosem, który wychodzi poza ramy billboardu.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Coca-Cola jako pierwsza marka, stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Billboard 3D wykorzystała też marka United Cooling – przyciągała uwagę klientówogromną reklamą w kształcie nadgryzionego loda na patyku.

PS4

Marka MINI w ramach promocji swojej nowej funkcjonalności RTTI, w ruchliwych miejscach Berlina rozmieściła billboardy, które pełnią rolę niestandardowych dróg na skróty.