Władze Uniwersytetu Wrocławskiego postanowiły w oryginalny sposób zainteresować młodych ludzi trwającą obecnie rekrutacją na uczelnię i przygotowały spot, który wygląda jak trailer serialu.
Młoda bohaterka reklamy budzi się na opustoszałym wrocławskim rynku. Następnie zagubiona kieruje się w stronę budynku uniwersytetu, w którym o dziwo nie ma żadnej żywej duszy. Dopiero w pewnej sali na ekranie komputera wyświetla się komunikat, przeznaczony tylko dla niej.
Zobacz również
– Nasz zwiastun nieistniejącego filmu to także odzwierciedlenie tego, co często przeżywają studenci pierwszego roku, dopiero rozpoczynający naukę, wchodzący w dorosłość. Wielu z nich towarzyszy poczucie niepewności, osamotnienia, oderwania od dobrze znanej, bezpiecznej, rzeczywistości. Chcemy przekonać ich, że to tylko chwilowe wrażenie. Czekają na nich nowe przyjaźnie i nowe wyzwania – mówi Michał Raińczuk z Biura ds. Promocji UWr.
Reżyserem klipu jest Przemysław Chojnacki. W roli głównej wystąpiła Angelika Marcioch, studentka drugiego roku psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim.
Co ciekawe, „trailer” wkrótce będzie emitowany przed seansami w wybranych kinach na terenie całej Polski. Spot jest także wyświetlany na Dworcu Głównym PKP we Wrocławiu i w jednej z wrocławskich galerii handlowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W kwietniu br. ruszyła kampania „Młodzi w Łodzi”, której celem było zachęcenie młodych ludzi do studiowania w Łodzi. Akcję promowały plakaty nawiązujące do konwencji materiałów wyborczych.