Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Trailer serialu jako spot promujący rekrutację na Uniwersytet Wrocławski

Trailer serialu jako spot promujący rekrutację na Uniwersytet Wrocławski
Studia jak serial na Netfliksie? Najwidoczniej na Uniwersytecie Wrocławskim jest to możliwe – teraz „nowy sezon” rekrutacji zapowiada spot utrzymany w konwencji trailera serialu.
O autorze
1 min czytania 2019-07-02

Władze Uniwersytetu Wrocławskiego postanowiły w oryginalny sposób zainteresować młodych ludzi trwającą obecnie rekrutacją na uczelnię i przygotowały spot, który wygląda jak trailer serialu. 

Młoda bohaterka reklamy budzi się na opustoszałym wrocławskim rynku. Następnie zagubiona kieruje się w stronę budynku uniwersytetu, w którym o dziwo nie ma żadnej żywej duszy. Dopiero w pewnej sali na ekranie komputera wyświetla się komunikat, przeznaczony tylko dla niej.

– Nasz zwiastun nieistniejącego filmu to także odzwierciedlenie tego, co często przeżywają studenci pierwszego roku, dopiero rozpoczynający naukę, wchodzący w dorosłość. Wielu z nich towarzyszy poczucie niepewności, osamotnienia, oderwania od dobrze znanej, bezpiecznej, rzeczywistości. Chcemy przekonać ich, że to tylko chwilowe wrażenie. Czekają na nich nowe przyjaźnie i nowe wyzwania – mówi Michał Raińczuk z Biura ds. Promocji UWr.

Reżyserem klipu jest Przemysław Chojnacki. W roli głównej wystąpiła Angelika Marcioch, studentka drugiego roku psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co ciekawe, „trailer” wkrótce będzie emitowany przed seansami w wybranych kinach na terenie całej Polski. Spot jest także wyświetlany na Dworcu Głównym PKP we Wrocławiu i w jednej z wrocławskich galerii handlowych. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kwietniu br. ruszyła kampania „Młodzi w Łodzi”, której celem było zachęcenie młodych ludzi do studiowania w Łodzi. Akcję promowały plakaty nawiązujące do konwencji materiałów wyborczych. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się