Młodzi w Łodzi – rusza kampania promująca studiowanie w Łodzi

Młodzi w Łodzi – rusza kampania promująca studiowanie w Łodzi
Program Młodzi w Łodzi powstał aby zachęcić młodych ludzi do wiązania swojej przyszłości z Łodzią, wspierać rozwój kariery zawodowej łódzkich studentów oraz zapewnić lokalnym przedsiębiorcom i potencjalnym inwestorom wysoko wykwalifikowane kadry.
O autorze
1 min czytania 2019-04-26

„Młodzi w Łodzi” to nowa inicjatywa, której celem jest zachęcenie młodych ludzi do studiowania w Łodzi. Realizatorem programu jest Biuro Rozwoju Gospodarczego i  Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Łodzi, które przy współpracy z największymi łódzkimi uczelniami oraz wiodącymi pracodawcami realizuje inicjatywy programu.

Jedną z najważniejszych inicjatyw programu jest rozbudowany program stypendialny, w którego skład wchodzą fundowane przez pracodawców stypendia na kierunkach, których absolwenci są najbardziej poszukiwani przez łódzkich pracodawców, dofinansowanie akademików dla osób spoza województwa łódzkiego oraz dofinansowanie dodatkowych kursów językowych i programowania.

Kolejną, bardzo ważną inicjatywą programu jest portal praktyk i staży, za pośrednictwem którego młodzi ludzie mogą zdobywać doświadczenie zawodowe w najlepszych łódzkich firmach. Strona ta pozwala zarówno na bezpłatne umieszczenie swojego CV, aby mogli je przeglądać pracodawcy, jak i na przeglądanie ogłoszeń zamieszczanych przez pracodawców.

W ramach kampanii zorganizowano też konkurs dla przedsiębiorczych osób – „Młodzi w Łodzi – Mam pomysł na biznes”. Jest to inicjatywa, mająca na celu wyróżnienie i wsparcie realizacji najlepszych biznesplanów przyszłych i obecnie funkcjonujących młodych łódzkich przedsiębiorców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię promują plakaty nawiązujące do konwencji materiałów wyborczych. Postacie na kreacjach to łódzcy studenci, osoby związane z miastem oraz beneficjenci poprzednich edycji programu.

Więcej informacji o programie znajduje się na stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Port Lotniczy Łódź we współpracy z Promuje Łódzkie i Ryanairem zaprosił do Łodzi trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii, którzy odkrywają największe atrakcje miasta.

PS2

2000+ na drugą żonę, kosmodrom na Miejskiej, zmniejszenie ceny za alkohol – na słupach ogłoszeniowych w Warszawie pojawiły się plakaty wyborcze z obietnicami bez pokrycia składanymi przez Janusza Nosacza, Mirosława Pierdasa i Wacława Boskiego.