W połowie lipca br. firma P&G zapowiedziała wprowadzenie na rynek inteligentnych pieluch, opartych na systemie Lumi autorstwa startupu Verily, które dzięki specjalnym czujnikom pozwolą monitorować, kiedy dziecko ma pełną pieluszkę.
Ponadto, dzięki systemowi Lumi rodzice będą mogli za pośrednictwem specjalnej aplikacji mieć wgląd w dane dotyczące snu dziecka, czy nawet jego rozwoju, bazując na jego dziennej i tygodniowej aktywności.
Zobacz również
Wraz z inteligentnymi pieluszkami w zestawie klienci znajdą również mini kamerkę, pełniącą funkcję elektronicznej niani.
PS
Marka P&G kontynuuje swoją kampanię „The Talk”, poświęconą problemowi dyskryminacji rasowej – teraz brand stworzył spot, który przedstawia, z jakimi problemami może borykać się czarnoskóry mężczyzna.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Uroczy spot marki Pampers, w którym wystąpił John Legend i Adam Levine z Maroon 5, pokazuje siłę ojcostwa oraz więź między rodzicem a jego dzieckiem.
PS3
Firma Kimberly-Clark wprowadziła na rynek pieluchy Huggies wykonane z materiałów roślinnych.