Biedronka włącza się w sprzątanie Tatr

Biedronka włącza się w sprzątanie Tatr
26 lipca br. w Zakopanem rozpoczyna się dwudniowy finał akcji „Czyste Tatry ekoMałopolska”, w ramach którego wolontariusze będą sprzątać tatrzańskie szlaki. Do tegorocznej edycji inicjatywy dołączyła Biedronka.
O autorze
1 min czytania 2019-07-26

Akcja „Czyste Tatry” organizowana przez Stowarzyszenie Czysta Polska odbywa się rokrocznie już od kilku. W zeszłym roku wolontariusze zebrali 420 kg śmieci z 69 tatrzańskich szlaków.

Tegoroczny finał rozpocznie się w piątek, 26 lipca br., i potrwa dwa dni. Co ciekawe, 65 tys. pracowników sieci Biedronka, która w tym roku wsparła inicjatywę, również weźmie udział w sprzątaniu Tatr. Ponadto, marka przekazała 7 tys. owocowych musów, które wraz z pakietem startowym otrzyma każdy wolontariusz.

PS

W kwietniu br. ruszyła największa akcja sprzątania rzek i ich okolic, w której wzięło udział ponad 40 lokalizacji wzdłuż Bugu. W inicjatywę zaangażowali się również mieszkańcy miejscowości nieopodal Biebrzy, Narwi, Wieprza, Liwca, Tyśmienicy czy nawet Czarnej Hańczy i Wisły.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Operacja Czysta Rzeka jest kontynuacją akcji #trashchallenge, którą w Polsce nagłośnił portal Wirtualna Polska – pod hasłem #trashchallengeMEDIA zaangażował do działania redakcje dziennikarzy w całym kraju. Wyzwania podjął się również salon WoshWosh, który to który 27 marca sprzątał park im. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego na warszawskim powiślu. Natomiast 5 kwietnia drużyna Grupy Me & My Friends wspólnymi siłami posprzątała okolice mostu Szczytnickiego we Wrocławiu. Tym samym firma rzuciła wyzwanie agencjom z całego kraju, dając początek inicjatywie #agencyjnytrashchallenge.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się