Akcja „Czyste Tatry” organizowana przez Stowarzyszenie Czysta Polska odbywa się rokrocznie już od kilku. W zeszłym roku wolontariusze zebrali 420 kg śmieci z 69 tatrzańskich szlaków.
Tegoroczny finał rozpocznie się w piątek, 26 lipca br., i potrwa dwa dni. Co ciekawe, 65 tys. pracowników sieci Biedronka, która w tym roku wsparła inicjatywę, również weźmie udział w sprzątaniu Tatr. Ponadto, marka przekazała 7 tys. owocowych musów, które wraz z pakietem startowym otrzyma każdy wolontariusz.
Zobacz również
PS
W kwietniu br. ruszyła największa akcja sprzątania rzek i ich okolic, w której wzięło udział ponad 40 lokalizacji wzdłuż Bugu. W inicjatywę zaangażowali się również mieszkańcy miejscowości nieopodal Biebrzy, Narwi, Wieprza, Liwca, Tyśmienicy czy nawet Czarnej Hańczy i Wisły.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Operacja Czysta Rzeka jest kontynuacją akcji #trashchallenge, którą w Polsce nagłośnił portal Wirtualna Polska – pod hasłem #trashchallengeMEDIA zaangażował do działania redakcje dziennikarzy w całym kraju. Wyzwania podjął się również salon WoshWosh, który to który 27 marca sprzątał park im. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego na warszawskim powiślu. Natomiast 5 kwietnia drużyna Grupy Me & My Friends wspólnymi siłami posprzątała okolice mostu Szczytnickiego we Wrocławiu. Tym samym firma rzuciła wyzwanie agencjom z całego kraju, dając początek inicjatywie #agencyjnytrashchallenge.
Słuchaj podcastu NowyMarketing