To nie pierwsza taka niekonwencjonalna promocja marki Hendrick’s Gin w londyńskim metrze, ale niewątpliwie najbardziej okazała. Firma bowiem wykorzystała ponad 70-metrową podłogę oraz ściany tunelu na stacji King’s Cross i umieściła tam niezwykłe plakaty w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.
Zobacz również
Co ciekawe, osoby przechadzające się tunelem metra mogły poczuć aromaty ogórka oraz róż – czyli zapachy typowe dla flagowego trunku marki.
Niekonwencjonalny outdoor Hendrick’s Gin zachwycać będzie jeszcze do połowy września br., więc jeśli wybieracie się w najbliższym czasie do Londynu, to warto zajrzeć na tamtejszą stację King’s Cross.
Za realizację odpowiada agencja Space.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Androidy na stacji, wagony w wystroju świątecznym, zdjęcia kotów na ścianach, zmiana nazwy peronu metra albo… interaktywna wystawa poświęcona Davidowi Bowiemu – to tylko niektóre przykłady działań marketingowych, które można przeprowadzić na stacjach metra.