„Znajdź pracę, w której zarobki odpowiadają kwalifikacjom”, czyli nowa kampania OLX

„Znajdź pracę, w której zarobki odpowiadają kwalifikacjom”, czyli nowa kampania OLX
Kwalifikacje i pensja powinny mówić jednym głosem. Inaczej coś zgrzyta, a pracownik czuje się niedopasowany, jakby był z innej bajki. Taki jest główny przekaz najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX, promującej kategorię Praca.
O autorze
1 min czytania 2019-09-10

Główny przekaz kampanii OLX, inspirowanej światem memów i filmów wirusowych, oddaje też podwójna osobowość bohaterów spotów, które pojawiły się w sieci. W pierwszym to przyłapany w przerwie na papierosa człowiek-maskotka w różowym przebraniu księżniczki. Przemawia głosem specjalisty od sprzedaży, ale jego zachowanie wyraźnie temu przeczy. Nie wygląda na zadowolonego z obecnej pracy. W kolejnych filmach oglądamy szatniarkę i dozorcę – tutaj dwugłosy bohaterów i lektora sugerują, że woleliby pracować w administracji lub jako specjalista ds. obsługi klienta.


Adresując przekaz do poszukujących pracy, zwłaszcza tych nie do końca zadowolonych, OLX chce wyróżnić się na tle konkurencji oraz budować świadomość marki jako jednego z największych serwisów z ofertami pracy.

– Zdecydowaliśmy się na taką formę promocji, bo wierzymy, że o pracy można mówić z dystansem. Jeśli kwalifikacje, tak jak w naszym spocie, rzeczywiście nie pasują do pensji, warto poszukać nowej zawodowej drogi. A najlepiej zrobić to w serwisie OLX, gdzie w kategorii Praca czekają dziesiątki tysięcy ofert – wyjaśnia . Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spoty sukcesywnie będą trafiać do internetu na kanał YT oraz do mediów społecznościowych. Wyreżyserował je Jan Foryś, a wyprodukował F25 Production House. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v MATT. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W czerwcu br. OLX ruszyło z humorystyczną kampanią, w ramach której uczyło dobrych manier w internecie. Tutaj sprawdzicie, jak wyglądała realizacja akcji #OdKulis

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

W ramach tegorocznego Prima Aprilis OLX wprowadziło usługę diagnozy przez internet. Lekarze-automaty zatrudnione do pilotażowego projektu pomogły sprawdzić, czy użytkownicy naprawdę mają chorą córkę.

PS3

Stoi na straży rozsądnych decyzji w internecie i przychodzi z pomocą zawsze wtedy, gdy jego podwładni próbują wpakować się w kłopoty. „Szef Internetów” powrócił w wielkim stylu w trzecim sezonie miniserialu serwisu OLX.

PS4

Charytatywny butik OLX stanął przy centrum handlowym Posnania w sercu Wielkopolski. To właśnie tam od 24 sierpnia br. przez miesiąc trwa akcja, w ramach której platforma wspiera Oddział Dziecięcy Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. W. Degi w Poznaniu.