Rankomat promuje ideę smart choice

W nowej kampanii Rankomat przekonuje, że warto jest sprawdzić wszystkie opcje, przed podjęciem zbyt pochopnej decyzji. Na przykładzie cen ubezpieczenia OC Rankomat pokazuje, że dzięki porównaniu cen kierowca, za dokładnie takie samo ubezpieczenie samochodu, może zapłacić mniej nawet o połowę.
O autorze
1 min czytania 2019-09-10

– Smart choice to dokonywanie świadomego wyboru. Jednak, żeby podjąć mądrą decyzję, najpierw trzeba poznać wszystkie opcje. Skorzystanie z porównywarki jest na to najlepszym sposobem  i dodaje. Smart choice to jednak coś więcej niż tylko oszczędzanie pieniędzy. Bycie smart to również oszczędność czasu i wygoda zakupów online, które w dzisiejszym, pędzącym świecie są coraz bardziej doceniane – uważa Michał Kłuciński, marketing manager Rankomat.pl.

Spot wyreżyserowała Marysia Makowska. Mieszkająca na stałe w Nowym Jorku artystka realizowała reklamy dla takich marek jak Estee Lauder, Kate Spade NY, czy też L’Oreal. Za produkcję odpowiada Papaya Films, jeden z najbardziej cenionych i nagradzanych domów produkcyjnych w Europie.

W reklamie ponownie wystąpiła Ania Lucińska, aktorka i prezenterka znana m.in. z serialu “Na dobre i na złe” oraz z programów „Agent – Gwiazdy” w TVN czy „Zaskocz mnie” w TVN Style. Od 12 września Lucińska poprowadzi również w TVP2 nowy program „Wkręceni w randkę”.

Kampania telewizyjna wystartowała 8 września, obejmuje stacje TVN i Polsat oraz kanały tematyczne z obu grup telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Wavemaker.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj