Wybory parlamentarne zbliżają się wielkimi krokami, w związku z czym kampanie wyborcze popularnych partii politycznych ruszyły już pełną parą. Ostatnio uwagę przykuł nowy spot Prawa i Sprawiedliwości, który skierowany jest do osób młodych.
W trwającym niecałe dwie minuty wideo narratorem jest młody chłopak, który w prześmiewczy sposób opisuje polskie partie polityczne oraz ich liderów. Grzegorz Schetyna z PO jest tutaj „Panem Grzesiem”, któremu „nie można w nic wierzyć”, a PSL to z kolei „ekipa obrotowa”, której głównym celem jest „utrzymanie stołka”.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Paweł Kukiz natomiast nazywany jest „ciasteczkowym rewolucjonistą”, zaś partii SLD narrator wypomina PRL-owskie korzenie partii.
Na koniec młody chłopak wspomina partię PiS, która „może nie jest rycerzem na białym koniu, ale solidnie naoliwioną, ciężko pracującą maszyną”. Narrator dalej wymienia zasługi Prawa i Sprawiedliwości dla polskich obywateli.
Narrator spotu zachęca też do promowania partii PiS w popularnych serwisach społecznościowych wraz z hashtagiem #Jedziemydalej”.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Łącznie wydatki na reklamy polityczne w serwisach Google oraz na Facebooku wyniosły blisko 2 mln 700 tys. złotych – wynika z najnowszego raportu Sotrender.