Kampania towarzyszy zaangażowaniu marki w dwa prestiżowe wydarzenia polskiego świata sztuki – Warsaw Gallery Weekend, którego japońska marka jest sponsorem od 2015 roku oraz Warsaw by Art, które Suzuki wspiera po raz pierwszy.
Obie imprezy gromadzą w warszawskich galeriach miłośników sztuki nie tylko z Polski, ale również z wielu innych krajów. Są doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi pracami uznanych artystów, poznania gorących nazwisk i wzbogacenia swoich zbiorów. Dają możliwość osobistego spotkania z twórcami i kuratorami
Zobacz również
Podczas wydarzenia flota samochodów Suzuki będzie, jak co roku, transportować gości pomiędzy galeriami. Oprócz tego samochody japońskiej marki pojawią się w specjalnej przestrzeni ekspozycyjnej przed wybranymi wystawami..
– Od lat konsekwentnie zbliżamy się do świata sztuki, ponieważ chcemy budować pozycję marki Suzuki wśród wielkomiejskiej, młodej grupy. Jest to strategiczny element budowania naszego wizerunku i istotny „touchpoint” dla marki, uzupełniający nasze bardzo intensywne zaangażowanie w sport – mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.
Kampania „Suzuki Loves Art” jest obecna w prasie, internecie, mediach społecznościowych, oraz na plakatach.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Po kampaniach inspirowanych pop-artem czy op-artem, w tym roku stawiamy na maksymalną prostotę i opieramy nasz komunikat o hasło „Suzuki loves art”. Wszystko w bieli i czerwieni, kluczowych kolorach marki, jej ojczyzny Japonii oraz ikon miłości. W materiałach graficznych udało nam się połączyć wrażenie skupienia oraz energię, czyli świat galerii ze światem motoryzacji – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Warsaw Gallery Weekend oraz Warsaw by Art odbędą się w dniach 20-22 września 2019 r.