Suzuki poszerza zakres współpracy z PGNiG Superligą

Przez kolejne 3 sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać polską piłkę ręczną jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn. Szczypiorniści zyskają nową flotę wszechstronnych japońskich samochodów.
O autorze
1 min czytania 2019-09-26

Suzuki Motor Poland i Superliga sp. z o.o. przedłużyły umowę sponsoringową do końca czerwca 2022 roku. Suzuki na jej mocy zostaje Oficjalnym Partnerem PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn, a także Oficjalnym Dostawcą Samochodów. W związku z przedłużeniem kontraktu o kolejne trzy sezony, do Superligi zostanie przekazana nowa flota pojazdów – tym samym zarówno kobieca, jak i męska piłka ręczna będzie miała do swojej dyspozycji nowe samochody marki Suzuki.

– Postanowiliśmy kontynuować współpracę z PGNiG Superligą ze względu na popularność, jaką cieszy się piłka ręczna wśród polskich miłośników sportu. Świadczenia w nowym kontrakcie rozszerzyliśmy o dodatkowe samochody z gamy Suzuki. Pojazdy, które wesprą Superligę to wszechstronne crossovery SX4 S-Cross i stylowe, komfortowe SUV-y Vitara. Mamy nadzieję, że pomogą polskim szczypiornistom w rozwoju i realizacji sportowych celów – podsumował Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland.

– Przedłużamy i rozszerzamy współpracę z kolejnym Partnerem PGNiG Superligi, co jest dla nas ogromnym powodem do radości – mówi prezes PGNiG Superligi Marek Janicki. – Przez ostatnie miesiące rozgrywki ligowe przeszły wiele zmian, których efektem jest ogromny wzrost ich wartości marketingowej. Cieszę się, że marka Suzuki postanowiła w jeszcze większym stopniu skorzystać z możliwości promocji jakie daje ligowa piłka ręczna – dodaje Janicki.

Suzuki Motor Poland zgodnie z mottem „Way of Life” promuje aktywny styl życia i zachęca do uprawiania sportu zarówno na profesjonalnym, jak i amatorskim poziomie. Z dumą wspiera wydarzenia sportowe na polskiej i europejskiej scenie. Celem marki jest zachęcanie Polaków do prowadzenia aktywnego trybu życia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na mocy zawartej umowy, marka Suzuki będzie promowana w trakcie spotkań m.in. na naklejkach, bandach wideo, nośnikach statycznych oraz w mediach digitalowych PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn.

Słuchaj podcastu NowyMarketing