W Polsce do sprzedaży trafi pięć modeli oczyszczaczy o różnych wymiarach, zasięgach i mocach, dostosowanych do różnej wielkości pomieszczeń. Oczyszczacze marki Samsung wyposażone są w szereg funkcji ułatwiających szybkie i skuteczne zadbanie o jakość powietrza w domu. Usuwają aż do 99,97% zanieczyszczeń*. Każdy z nich posiada 3 filtry: wstępny, który zatrzymuje m.in. kurz i sierść, filtr węglowy eliminujący przykre zapachy i gazy oraz filtr HEPA13, wyłapujący cząsteczki wchodzące w skład smogu PM1,0; PM2,5 oraz PM10, walczy z alergenami, bakteriami i roztoczami. Wybrane modele urządzeń wyposażone są w numeryczny wskaźnik zanieczyszczeń, a także w czujnik gazu i pyłu. Urządzenie powiadomi nas również, kiedy nadejdzie czas na wymianę filtra. 4-kolorowy wyświetlacz informuje o stanie jakości powietrza. Możliwe jest również ustawienie trzech prędkości wentylatora oraz wybór trybu automatycznego lub nocnego. Wybrane modele mają moduł wi-fi i mogą być sterowane zdalnie za pomocą aplikacji SmartThings na smartfonie.
– Cieszymy się, że to właśnie Polska jest pierwszym rynkiem w Europie, na którym konsumenci będą mogli przekonać się o korzyściach wynikających z posiadania oczyszczaczy marki Samsung. Mamy duże doświadczenia z innych rynków i wprowadzamy do sprzedaży portfolio znakomitych produktów, które pomogą użytkownikom zadbać o jakość powietrza w ich domach. Jest to szczególnie ważne w naszym kraju, który ma duży problem z jakością powietrza, którym oddychamy – mówi Piotr Stelmachów, head of consumer electronics division w Samsung Electronics Polska.
Zobacz również
Nowa linia oczyszczaczy została zaprezentowana 19 września br. podczas konferencji prasowej w Cook Story by Samsung, gdzie można je oglądać w showroomie firmy.
Więcej informacji o oczyszczaczach powietrza Samsung na www.tlendobry.pl
* Wynik w odniesieniu do cząstek kurzu o wielkości 0,26 mikrometra (na podstawie danych Narodowego Instytutu Testów w Korei).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing