To się nazywa niekonwencjonalny sposób na promocję – podczas gdy gorączka przedwyborcza trwa w Polsce w najlepsze, PizzaPortal postanowiła stworzyć kampanię, która będzie nawiązywała do tego gorącego okresu.
W ramach „Kampanii wybornej” platforma zaprezentowała serię grafik nawiązujących do typowych plakatów wyborczych partii politycznych. Mamy tutaj więc kandydatkę Małgorzatę Serową z partii Pizza i Sosy, Grzegorza Schabowego z Koalicji Obiadowej czy też „niezrzeszonych polityków” – np. Janusza Kebs-Mieszanego.
Zobacz również
Humorystyczna kampania promuje oferty promocyjne platformy PizzaPortal.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Znaleźliście swojego kandydata? 😉
PS
2000+ na drugą żonę, kosmodrom na Miejskiej, zmniejszenie ceny za alkohol – we wrześniu 2018 roku na słupach ogłoszeniowych w Warszawie pojawiły się plakaty wyborcze z obietnicami bez pokrycia składanymi przez Janusza Nosacza, Mirosława Pierdasa i Wacława Boskiego.
PS2
Pod koniec 2018 roku PizzaPortal rozpoczęła swoją nietypową kampanię pod hasłem „GIF me food”. Głównym narzędziem komunikacyjnym są animowane GIFy zakorzenione w sposobie komunikacji internautów.