Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Lidl swoim najwierniejszym fanom oferuje możliwość otwarcia „Mikromarketu”

Lidl swoim najwierniejszym fanom oferuje możliwość otwarcia „Mikromarketu”
Szwedzki oddział Lidla nagradza swoich najwierniejszych fanów zestawem do otwarcia… mikromarketu w swoim domu. W ten sposób chce też przekonać sceptycznie nastawione do oferty sieci osoby, że w sklepach marki można znaleźć produkty „wysokiej jakości, w przystępnej cenie”.
O autorze
1 min czytania 2019-10-11

Lidl ewidentnie lubi nagradzać swoich najwierniejszych klientów. Najpierw niemieckie oddziały sieci oferowały firmowe sneakersy, teraz z kolei Szwedzi mają możliwość otwarcia w swoich domach tzw. „mikromarketu” z produktami sieci. 

Oferta ta jest częścią kampanii Lidla, który chce udowodnić osobom sceptycznie nastawionym do marki, że w marketach sieci można znaleźć produkty „wysokiej jakości i w przystępnej cenie”. 

W związku z tym w ramach inicjatywy Lidl dostarczy swoich najwierniejszym klientom zestaw, w którym znajdą się m.in. świeże produkty na trzydaniową kolację, uniformy i czapki z logo marki, kosze na zakupy, a nawet… playlista na platformie Spotify, na której znajdują się piosenki puszczane w marketach sieci. Zadaniem osoby, która weźmie udział w akcji, będzie zaproszenie kilku przyjaciół – Ci najpierw „zrobią zakupy” w mikromarkecie, a następnie wspólnie ugotują kolację składającą się z produktów Lidla. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada szwedzka agencja Volt. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W połowie września br. wystartowała najnowsza kampania marki Lidl na Instagramie wykorzystująca format Instastory. Dbając o każdy aspekt estetyczny, Lidl promuje produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach. W swojej kampanii sieć postawiła na pobudzające zmysły zjawisko ASMR.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się