Lidl ewidentnie lubi nagradzać swoich najwierniejszych klientów. Najpierw niemieckie oddziały sieci oferowały firmowe sneakersy, teraz z kolei Szwedzi mają możliwość otwarcia w swoich domach tzw. „mikromarketu” z produktami sieci.
Oferta ta jest częścią kampanii Lidla, który chce udowodnić osobom sceptycznie nastawionym do marki, że w marketach sieci można znaleźć produkty „wysokiej jakości i w przystępnej cenie”.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W związku z tym w ramach inicjatywy Lidl dostarczy swoich najwierniejszym klientom zestaw, w którym znajdą się m.in. świeże produkty na trzydaniową kolację, uniformy i czapki z logo marki, kosze na zakupy, a nawet… playlista na platformie Spotify, na której znajdują się piosenki puszczane w marketach sieci. Zadaniem osoby, która weźmie udział w akcji, będzie zaproszenie kilku przyjaciół – Ci najpierw „zrobią zakupy” w mikromarkecie, a następnie wspólnie ugotują kolację składającą się z produktów Lidla.
Za realizację odpowiada szwedzka agencja Volt.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W połowie września br. wystartowała najnowsza kampania marki Lidl na Instagramie wykorzystująca format Instastory. Dbając o każdy aspekt estetyczny, Lidl promuje produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach. W swojej kampanii sieć postawiła na pobudzające zmysły zjawisko ASMR.