Bielecki, Gortat i Wrona na jednym ringu z Abstrachuje

Marka Scrabble rusza z niecodziennym projektem „Bitwa SCRABBLE”. Ring, a w nim duża plansza do gry w Scrabble, dwie drużyny złożone ze znanych osób, toczące ze sobą niezwykłe pojedynki. Tak w dużym skrócie można opisać rozpoczęty właśnie projekt „Bitwa Scrabble”.
O autorze
1 min czytania 2019-11-05

„Bitwa SCRABBLE” wystartowała na początku listopada, a zainaugurowała ją słowna potyczka między znanymi sportowcami i youtuberami. Pierwszy zespół stworzyli: wspinacz wysokogórski Adam Bielecki, siatkarz Andrzej Wrona i koszykarz Marcin Gortat. W drugiej drużynie znaleźli się pomysłodawcy Abstrachuje.tv, czyli Czarek Jóźwik, Robert Pasut i Rafał Masny. Tę niecodzienną rozgrywkę poprowadził Paweł Svinarski z kanału YT „Dla Pieniędzy”.

W kolejnych pojedynkach „Bitwy SCRABBLE” będziemy mogli zobaczyć innych, znanych twórców You Tube, a także osoby ze świata muzyki, telewizji i filmu. Wszystkie rozgrywki można śledzić na kanale Hajlajt, który podobnie jak Abstrachuje.tv oraz Dla pieniędzy należy do Grupy Abstra. Kolejną rozgrywkę w ramach projektu „Bitwa SCRABBLE” będziemy mogli zobaczyć już w drugiej połowie listopada.

Celem projektu jest pokazanie, że Scrabble jest świetną rozrywką dla każdego. Uczy, bawi i pobudza wyobraźnię. Ma w sobie element rywalizacji i dostarcza wielu niezapomnianych wrażeń.

– Projekt „Bitwa SCRABBLE” swoją niekonwencjonalną i odważną formułą pokazuje, że Scrabble to emocjonująca gra dla wszystkich. Koncept ten jest ponadczasowy, dlatego zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy zarówno z twórcami You Tube, jak i ze znanymi osobami ze świata sportu, telewizji, filmu i muzyki. W przyszłym roku, nie raz jeszcze zaskoczymy naszych odbiorców. Na „ringu” zobaczymy niespodziewane połączenia zespołów, które będą rywalizowały w Scrabble – mówi Agata Maj-Olszewska, brand manager marki Scrabble z Mattel.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawcą projektu jest grupa kreatywno- strategiczna COOLLECTIVE. Za realizację odpowiadają: COOLLECTVE i GRUPA ABSTRA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing