Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Burger King wypuścił limitowaną edycję pudełek Chicken Fries wysadzanych kryształkami Swarovskiego

Burger King wypuścił limitowaną edycję pudełek Chicken Fries wysadzanych kryształkami Swarovskiego
Są ludzie, którzy wyrzucają pudełka. Lecz te, o których mowa, z pewnością chcielibyście zachować! Limitowana edycja opakowań Chicken Fries z kryształkami Swarovskiego weszła na rynek 18 listopada br. i wyprzedała się ciągu zaledwie trzech godzin.
O autorze
1 min czytania 2019-11-19

Burger King, który niedawno zaserwował gościom swoich restauracji Chicken Fries w wyjątkowych opakowaniach, postanowił pójść o krok dalej i zaprezentował wyjątkową, limitowaną edycję pudełek wysadzanych kryształkami Swarovskiego. 

Wykonanego z jubilerską precyzją opakowania nie będzie można jednak kupić w restauracjach sieci – są one dostępne tylko w warszawskim butiku Chmielna 20 Lab, za to bez frytek z kurczaka w środku. 

Pudełka pojawiły się w sklepie 18 listopada br. i były tam dostępne przez zaledwie trzy godziny – tak szybko się wyprzedały. Teraz można je jeszcze podziwiać na dedykowanej witrynie sklepowej przy ulicy Chmielnej 20. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponownie do sprzedaży wejdą 22 listopada br. 

– Kupowanie produktów ze świata mody czy streetwearu obecnie bazuje na limitowanych edycjach, które są niedostępne w momencie premiery. Obieg często zaczyna się od rynku wtórnego, gdzie trafiają na tzw. „resell”, często kosztując już nieproporcjonalnie więcej. I nawet najprostsze produkty otrzymują swoje limitowane edycje, dzięki którym ich znaczenie i popularność rosną. Wychodząc naprzeciw próżności Instagrama oraz – choć brzmi to mniej chwytliwie – chęci do kolekcjonowania takich przedmiotów – stworzyliśmy pudełko, do którego nie chcesz włożyć frytek – tylko postawić je na półce, w towarzystwie innych wartościowych przedmiotów – mówi Bartłomiej Walczuk, dyrektor kreatywny w 180heartbeats + Jung v Matt, odpowiedzialny za markę Burger King.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcję promować będzie sesja zdjęciowa wykonana przy współpracy Burger Kinga oraz CL20, w której pudełko na Chicken Fries otoczone jest przez równie pożądane przedmioty ze świata mody, a także influencerzy, słynący z zamiłowania do wyjątkowych i limitowanych przedmiotów. Ponadto na kanałach social media marki Burger King ruszy konkurs, w którym będzie można wygrać limitowane opakowanie. 

Kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. 

PS

Co można zrobić z pustym już opakowaniem po skrzydełkach? KFC przekonuje, że wcale nie wyrzucić ;). Teraz można je wykorzystać jako kapelusz na głowę.

PS2

Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.