Projekt „Olsztyn 2050” Miejskiego Ośrodka Kultury w Olsztynie to 10 grafik ustawionych w różnych lokalizacjach miasta. Plakaty przedstawiają kilka scenariuszy apokalipsy, bazujących na realnych prognozach naukowców, które zostały naniesione na prawdziwe lokalizacje w obrębie Olsztyna. Jak tłumaczą przedstawiciele instytucji, projekt powstał z potrzeby „ulokalnienia prognoz dotyczących zmian klimatu”.
Zobacz również
Plakaty znalazły się w bezpośrednim sąsiedztwie miejsc, których apokaliptyczne przemiany zostały przedstawione na grafikach. W ten sposób pomysłodawcy akcji chcą zwrócić uwagę mieszkańców Olsztyna na coraz to realniejszą wizję zmian klimatycznych, a także zachęcić do osobistej refleksji.
zdjęcia: Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Globalna organizacja ekologiczna Greenpeace Australia, we współpracy z agencją Ogilvy, zbudowała interaktywną wystawę przed Pitt Street Mall, jednej jedną z głównych ulic handlowych w centralnej dzielnicy biznesowej Sydney. Wystawa ma na celu podniesienie świadomości związanej ze zmianami klimatycznymi na Ziemii, a także zachęcenie ludzi do podejmowania osobistej odpowiedzialności dla przeciwdziałania zmianom klimatycznym.