Topniejące lodowce i zagrożone niedźwiedzie polarne. Zapierająca dech instalacja w Sydney

Topniejące lodowce i zagrożone niedźwiedzie polarne. Zapierająca dech instalacja w Sydney
Globalna organizacja ekologiczna Greenpeace Australia, we współpracy z agencją Ogilvy, zbudowała interaktywną wystawę przed Pitt Street Mall, jednej jedną z głównych ulic handlowych w centralnej dzielnicy biznesowej Sydney.
O autorze
1 min czytania 2017-05-30

Wystawa ma na celu podniesienie świadomości związanej ze zmianami klimatycznymi na Ziemia, a także zachęcenie ludzi do podejmowania osobistej odpowiedzialności dla przeciwdziałania zmianom klimatycznym.

Instalacja pokazuje niedźwiedzia polarnego, który utrzymuje się na szczycie góry lodowej. Niestety, ze względu na zmiany klimatyczne ta powoli topnieje. Na wystawie jednak widnieje napis zachęcający przechodniów do podejmowania działań w sprawie zmian w klimacie, dokonywania wpłat na rzecz Greenpeace lub podpisywaniu petycji. Kiedy któreś z przychodów wchodził z wystawą w interakcję – działy się cuda. Zobaczcie!

„Aby zachęcić ludzi do osobistej odpowiedzialności za przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, chcieliśmy wykazać pozytywny wpływ, jaki ich działania, nawet te małe, mają na środowisko… W taki namacalny sposób, eksponat jest w stanie zwrócić uwagę opinii publicznej i zacząć przekonywać. Mamy nadzieję, że to zainspiruje ludzi do myślenia o problemie, a następnie do podjęcia odpowiednich kroków.” – dodał Eugene Cheong, COO Ogilvy.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Znakiem rozpoznawczym WWF od 1961 roku jest Giant Panda. Ostatnio jednak pojawił się pomysł aktualizacji logo, ponieważ panda przestaje być już gatunkiem zagrożonym wyginięciem, a wiele innych, dzikich zwierząt jest w ogromnym niebezpieczeństwie z powodu globalnego ocieplenia. O akcji przeczytacie → tutaj.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O innych niestandardowych projektach mających na celu zwrócić naszą uwagę przeczytacie → tutaj

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się