Wystawa ma na celu podniesienie świadomości związanej ze zmianami klimatycznymi na Ziemia, a także zachęcenie ludzi do podejmowania osobistej odpowiedzialności dla przeciwdziałania zmianom klimatycznym.
Instalacja pokazuje niedźwiedzia polarnego, który utrzymuje się na szczycie góry lodowej. Niestety, ze względu na zmiany klimatyczne ta powoli topnieje. Na wystawie jednak widnieje napis zachęcający przechodniów do podejmowania działań w sprawie zmian w klimacie, dokonywania wpłat na rzecz Greenpeace lub podpisywaniu petycji. Kiedy któreś z przychodów wchodził z wystawą w interakcję – działy się cuda. Zobaczcie!
Zobacz również
„Aby zachęcić ludzi do osobistej odpowiedzialności za przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, chcieliśmy wykazać pozytywny wpływ, jaki ich działania, nawet te małe, mają na środowisko… W taki namacalny sposób, eksponat jest w stanie zwrócić uwagę opinii publicznej i zacząć przekonywać. Mamy nadzieję, że to zainspiruje ludzi do myślenia o problemie, a następnie do podjęcia odpowiednich kroków.” – dodał Eugene Cheong, COO Ogilvy.
PS
Znakiem rozpoznawczym WWF od 1961 roku jest Giant Panda. Ostatnio jednak pojawił się pomysł aktualizacji logo, ponieważ panda przestaje być już gatunkiem zagrożonym wyginięciem, a wiele innych, dzikich zwierząt jest w ogromnym niebezpieczeństwie z powodu globalnego ocieplenia. O akcji przeczytacie → tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
O innych niestandardowych projektach mających na celu zwrócić naszą uwagę przeczytacie → tutaj.