Rok 2019 powoli dobiega końca. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, jakie słowo wg branży marketingowej i Was, naszych czytelników można uznać za marketingowe słowo roku 2019.
Swoje propozycje przedstawia Michał Sadowski, CEO, Brand24.
Zobacz również
Tik Tok – prawdziwe zasięgowe el dorado, na którym w ciągu 3-4 lat będą wszyscy. Po przebiciu się przez pierwsze, domyślne rekomendacje platformy – dodając do śledzenia kilka osób z segmentu naszych zainteresowań, serwis zmienia się o 180 stopni i daje konkretną wartość.
Prywatność – w kontekście skandali politycznych w Ameryce, portale społecznościowe wykonują dość nagłe ruchy, czy wręcz czystki, co ma mocny wpływ na krajobraz możliwości marketingowych.
LinkedIn video – wiem, brzmi to bardzo dziwnie, ale zasięgi i zaangażowanie, jakie aktualnie oferuje LinkedIn video to absolutny top wśród wszystkich dostępnych portali.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
A jacy są Twoi kandydaci na marketingowe słowo roku 2019? Wypełnij poniższą ankietę i podaj swoje propozycje. Wyniki wraz z wytypowanym marketingowym słowem roku 2019 podamy po 1 stycznia 2020.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dziękujemy!