Podlaskie Travel już od jakiegoś czasu w interesujący sposób promuje województwo Podlaskie. W 2018 roku furorę w mediach społecznościowych zrobiła kampania pod hasłem „Podlaskie. Zasil się naturą”, która pięknymi zdjęciami przyrody zachęcała internautów do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą. Natomiast w 2019 roku organizacja ruszyła z nietypowym cyklem, zatytułowanym „Podlaski Ekosystem Biznesowy”.
Teraz z okazji rozpoczynającego się 2020 roku Podlaskie Travel zaprezentowało nietypowy horoskop, za pomocą którego organizacja zachęca internautów do odkrywania dobrodziejstw tego regionu, a także ciekawych wydarzeń, odbywających się w ciągu nadchodzących 12 miesięcy.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, no i ŁOOO!mża. Podlaskie prezentuje największe atrakcje regionu posługując się emocjami – dosłownie. A te niosą się viralowo.
PS2
3 miesiące przygotowań, 12 miesięcy realizacji, 8 osób zajmujących się strategią, 5-osobowy zespół odpowiadający za realizację i bieżącą pracę oraz zewnętrzni fotografowie – tak #OdKulis wygląda kampania „Podlaskie. Zasil się naturą”.