W Polsce główną twarzą kampanii jest ambasadorka marki adidas, Ewa Chodakowska, znana polska trenerka fitness oraz inspirująca osobowość, stanowiąca wzór dla wielu Polek. Ewa przedstawia swoją interpretację pojęcia sportu w towarzystwie Zuzanny Boruckiej – twórczyni contentu wideo, Dominiki Nahajowskiej – promotorki baletu dla dorosłych oraz Anny Fritz-Fabijanek – trenera personalnego z zamiłowaniem do sportów siłowych i podnoszenia ciężarów. W kampanii Reimagine Sport, każda z kobiet zastanawia się nad własną definicją sportu i rolą, jaką odgrywa w jej życiu.
– Sport nadaje rytm mojemu życiu. Z jednej strony traktuje go jak codzienną higienę ciała i umysłu, z drugiej strony postrzegam go jak najlepsze i najbardziej skuteczne narzędzie do wprowadzania zmian w moje życie.Trening na macie pomaga mi wejść ze sobą relacje, wskazuje moje silne strony i uzewnętrznia słabości, nad którymi powinnam popracować. Buduje moją samodyscyplinę, potężną siłę napędową, która pozwala mi konsekwentnej osiągać każdy cel, nie tylko na sali treningowej, ale na każdej płaszczyźnie mojego życia – mówi Ewa Chodakowska.
Zobacz również
– Dzisiaj sport jest dla mnie przede wszystkim źródłem szczęścia, pozytywnego przypływu endorfin i relaksem – powiedziała Zuzanna Borucka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Jeśli się coś kocha, to nie ma rzeczy niemożliwych. Zawsze znajdziesz czas, aby w ciągu dnia wcisnąć czas na trening. Wcale nie masz za dużo lat czy kilogramów, żeby tańczyć. Możesz mieć tylko za mało motywacji – przyznaje Dominika Nahajowska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Moja historia i decyzje pozwalają mi też pokazywać innym dziewczynom, aby nie zamykały się w standardach narzucanych przez świat i innych ludzi – mówi Anna Fritz-Fabijanek.
Jak przekonuje adidas w swojej kampanii, dzisiejsze kobiety na nowo definiują, co oznacza dla nich sport – od tańca, dźwigania ciężarów, jogi, treningu fitness po skateboarding – kobiety robią to wszystko. Ruch polega na czerpaniu radości z aktywności, która może zrobić wiele dobrego dla ciała i umysłu.
PS
Kampania promująca nową kolekcję adidas Originals, stworzoną we współpracy z muzykiem Pharrellem Williamsem, jest swego rodzaju hołdem złożonym kobietom. W projekcie wystąpiły m.in. aktywistki i artystki, które reprezentują siłę płci żeńskiej.
PS2
Nike po raz kolejny inspiruje kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W spocie „Dream Crazier” pokazuje ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.