Reimagine Sport: adidas odczarowuje pojęcie sportu w nowej kampanii

Marka adidas rozpoczyna rok 2020, zainspirowana przekonaniem, że sport ewoluował. Podważając dotychczasowe stereotypy, zaprasza do zdefiniowania na nowo pojęcia sportu oraz zachęca kobiety do postrzegania siebie jako sportowców, niezależnie od poziomu zaawansowania.
O autorze
1 min czytania 2020-01-20

W Polsce główną twarzą kampanii jest ambasadorka marki adidas, Ewa Chodakowska, znana polska trenerka fitness oraz inspirująca osobowość, stanowiąca wzór dla wielu Polek. Ewa przedstawia swoją interpretację pojęcia sportu w towarzystwie Zuzanny Boruckiej – twórczyni contentu wideo, Dominiki Nahajowskiej – promotorki baletu dla dorosłych oraz Anny Fritz-Fabijanek – trenera personalnego z zamiłowaniem do sportów siłowych i podnoszenia ciężarów. W kampanii Reimagine Sport, każda z kobiet zastanawia się nad własną definicją sportu i rolą, jaką odgrywa w jej życiu.

– Sport nadaje rytm mojemu życiu. Z jednej strony traktuje go jak codzienną higienę ciała i umysłu, z drugiej strony postrzegam go jak najlepsze i najbardziej skuteczne narzędzie do wprowadzania zmian w moje życie.Trening na macie pomaga mi wejść ze sobą relacje, wskazuje moje silne strony i uzewnętrznia słabości, nad którymi powinnam popracować. Buduje moją samodyscyplinę, potężną siłę napędową, która pozwala mi konsekwentnej osiągać każdy cel, nie tylko na sali treningowej, ale na każdej płaszczyźnie mojego życia – mówi Ewa Chodakowska.

– Dzisiaj sport jest dla mnie przede wszystkim źródłem szczęścia, pozytywnego przypływu endorfin i relaksem – powiedziała Zuzanna Borucka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jeśli się coś kocha, to nie ma rzeczy niemożliwych. Zawsze znajdziesz czas, aby w ciągu dnia wcisnąć czas na trening. Wcale nie masz za dużo lat czy kilogramów, żeby tańczyć. Możesz mieć tylko za mało motywacji – przyznaje Dominika Nahajowska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Moja historia i decyzje pozwalają mi też pokazywać innym dziewczynom, aby nie zamykały się w standardach narzucanych przez świat i innych ludzi – mówi Anna Fritz-Fabijanek.

Jak przekonuje adidas w swojej kampanii, dzisiejsze kobiety na nowo definiują, co oznacza dla nich sport – od tańca, dźwigania ciężarów, jogi, treningu fitness po skateboarding – kobiety robią to wszystko. Ruch polega na czerpaniu radości z aktywności, która może zrobić wiele dobrego dla ciała i umysłu.

PS

Kampania promująca nową kolekcję adidas Originals, stworzoną we współpracy z muzykiem Pharrellem Williamsem, jest swego rodzaju hołdem złożonym kobietom. W projekcie wystąpiły m.in. aktywistki i artystki, które reprezentują siłę płci żeńskiej.

PS2

Nike po raz kolejny inspiruje kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W spocie „Dream Crazier” pokazuje ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.