W najnowszym lookbooku marki Reserved, sfotografowanym przez londyński duet Frankiewicz – Rożniata, pojawiają się gwiazdy światowych wybiegów: Adesuwa Aighewi, Saskia de Brauw, Sara Grace Wallerstedt i Rockwell Hardwood. Ta niesamowita grupa modeli reprezentuje różne pokolenia, kultury i typy urody, utożsamiając to, co w modzie najważniejsze – energię indywidualizmu.
Wyraziste ubrania wystylizowane są w prosty sposób – stroje stworzone są z myślą o prawdziwym życiu. Nie ma tu dodatkowych warstw i ozdobników, najważniejszy jest kolor i dopracowany fason.
Zobacz również
Damska kolekcja Reserved na wiosnę 2020 odznacza się lekkością. Jeśli czarna bluzka z bufiastymi rękawami to transparentna, jeśli oversize’owy prochowiec to w jasnobłękitnym odcieniu. Kobiecość w tej kolekcji jest wyrazista, lecz nie dosłowna. Pojawiają się takie akcenty jak buty na wysokim obcasie, zaznaczona talia czy wysoki stan, ale zrównoważone są długością spódnic czy wysokimi dekoltami. Sensualność przejawia się w detalach i w sposobie noszenia ubrań – wycięte botki odsłaniają stopę, kardigan noszony jest tu na gołe ciało, a otwarte rękawy płaszcza przyciągają wzrok. Kwiatowe wzory szyfonowych sukienek i chust dodają całości odrobiny romantyzmu.
Nowoczesna męskość jest wrażliwa na modę, co doskonale widać w męskiej kolekcji Reserved na wiosnę 2020. Smukła sylwetka w stylu new romantic, luźny fason lat 90. czy srebrna, pikowana kurtka z nowego milenium to skrajności, które wcale się nie wykluczają. Projektanci Reserved znajdują w nich wspólny mianownik – bezkompromisowość i potrzebę wyrażania własnego stylu, a przy tym zabawę modą, żonglowanie różnymi inspiracjami.
Czerwony total look do pracy, siatkowy top na imprezę? Słowo „przesada” w modzie męskiej już dawno wypadło z obiegu. Dlatego Reserved stawia na mocne dodatki — lakierowany plecak czy srebrna torebka na szerokiej taśmie podkręcą każdą, nawet najbardziej casualową stylizację.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ubrania z pierwszej wiosennej odsłony są dostępne w salonach marki i na www.reserved.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing