Daniela Petrykiewicza do stworzenia projektu #NoBeautyInPlastic zainspirowało codzienne życie, a dokładniej – zachowania konsumenckie w popularnych dyskontach. Osobna foliówka do już opakowanego w plastik (!) warzywa czy owocu. Jednorazowa rękawiczka do pieczywa, która po chwili ląduje w koszu. Takie codzienne, często też bezmyślne wybory powodują, że nasze środowisko ma się coraz gorzej.
Właśnie z tym plastikowym problemem chce walczyć polski fotograf, który w ramach projektu #NoBeautyInPlastic stworzył serię sugestywnych i prowokujących zdjęć. Ich celem jest zmuszenie społeczeństwa do refleksji nad wciąż rosnącym zużyciem jednorazowego plastiku.
Zobacz również
W ramach projektu odbyło się 10 sesji, w których wzięło udział 15 utalentowanych artystów-sportowców – tancerzy, akrobatów, joginka, pływaczki synchroniczne, baletnica, kitesurferka, tancerka pole-dance. W najnowszej edycji kampanii #NoBeautyInPlastic wzięli udział licealiści z warszawskich liceów, którym nie są obojętne problemy związane z naszym środowiskiem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania #NoBeautyInPlastic realizowana jest także na outdoorowych nośnikach reklamowych, które znaleźć można w Warszawie.
zdjęcia: facebook.com/danielpetryczkiewiczphoto
PS
Ruszyła akcja pod hasłem „EkoWoman”, w ramach której znani polscy artyści zjednoczyli siły i wystąpili w teledysku przedstawiającym postapokaliptyczną wizję Warszawy, by zwiększać świadomość o zmianach klimatycznych i nawoływać do bycia eko.
PS2
W marcu 2019 roku organizacja ratująca życie morskich zwierząt przygotowała mocną kampanię, w której w dosadny sposób pokazała, co powoduje plastik wyrzucany do zbiorników wodnych.
PS3
2019 rok niewątpliwie przebiegał pod hasłem ekologii. Nic więc dziwnego, że wiele popularnych marek wprowadziło w ostatnich miesiącach wiele ciekawych rozwiązań, które mają za zadanie przyczynić się do poprawy naszego środowiska. Przedstawiamy te najciekawsze.