IKEA ruszyła z nową kampanią, za którą odpowiada amerykański oddział agencji Ogilvy. W spocie zatytułowanym „Why We Make” marka podkreśla wartości, które są jej bliskie i udowadnia, że każde działanie firmy było (i jest) realizowane w jakimś konkretnym celu.
W swego rodzaju „manifeście” IKEA opowiada o swojej misji, jaką jest odpowiadanie na potrzeby konsumentów i ułatwianie im codziennego życia za pomocą prostych i przystępnych cenowo rozwiązań marki. W spocie szwedzki brand zwrócił też uwagę na swoje zaangażowanie w ochronę środowiska, a także podkreślił, że nie obce są mu takie wartości, jak tolerancja czy różnorodność.
Zobacz również
PS
Spot „What if?” prezentuje stanowisko IKEA – marki, która cały czas chce być jeszcze lepsza, przyjaźniejsza dla swoich klientów i dla środowiska.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
We wrześniu 2019 roku kanadyjski oddział IKEA stworzył nietypowy spot zatytułowany „Stuff Monster”, w którym przekonywał, że warto wykorzystywać używane meble, zamiast kupować nowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing