Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Roślinna uczta na wiejskim stole, czyli kolejna odsłona akcji „RoślinnieJemy” Stowarzyszenia Otwarte Klatki

Roślinna uczta na wiejskim stole, czyli kolejna odsłona akcji „RoślinnieJemy” Stowarzyszenia Otwarte Klatki
W ramach akcji „RoślinnieJemy” Stowarzyszenie Otwarte Klatki zorganizowało warsztaty, które miały za zadanie pokazać, że nawet w niewielkich mieścinach można jeść roślinnie. W eksperymencie wzięły udział panie z Koła Gospodyń Wiejskich MAK w Brzózem.
O autorze
1 min czytania 2020-01-30

 Pamiętacie 93-letnią Panią Irenkę – wegetariankę z przeszło 30-letnim stażem – która wystąpiła w kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki i podbiła serca internautów? Honorowa członkini organizacji udowodniła, że niezależnie od wieku, stosowanie diety roślinnej jest możliwe. 

Teraz Stowarzyszenie ruszyło z kolejną edycją swojej akcji „RoślinnieJemy”, w której tym razem wzięły udział panie z Koła Gospodyń Wiejskich MAK w Brzózem. Wspólnie z Martą Dymek, autorką bloga i książek kulinarnych „Jadłonomia”, a także aktywistką na rzecz wegetarianizmu, wzięły udział w warsztatach przygotowywania roślinnego jedzenia.

Przesłane tej akcji jest jedno – niezależnie od tego czy mieszka się w dużym mieście, czy nawet w małej mieścinie, w każdym z tych miejsc można jeść roślinnie.

zdjęcie: instagram.com/roslinniejemy

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Twórcy kampanii RoślinnieJemy w maju 2019 roku rozpoczęli akcję „Bez spiny jem rośliny”, która ma pomóc konsumentom w znajdowaniu w największych sieciach handlowych ciekawych i łatwych do przyrządzenia roślinnych produktów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W listopadzie 2019 roku Stowarzyszenie Otwarte Klatki ruszyło z kampanią pod hasłem „Cena Futra”, w ramach której aktywiści dążyli do zakazu hodowli zwierząt na futro w Polsce. W akcję włączyły się aktorki Magdalena Różczka i Maja Ostaszewska oraz blogerka Macademian Girl.