Nowo objęte przez Cathy Ibal stanowisko stanowi rozszerzenie sprawowanych dotąd obowiązków. Wcześniej jako Vice President of Advertising Sales w regionie EMEA oraz Europy Południowej, Centralnej i Wschodniej nadzorowała współpracę w obszarze reklamy z największymi, kluczowymi dla CNNIC partnerami. Teraz jako Senior Vice President będzie kierować zespołami zajmującymi się reklamą na rynkach Francji, Szwajcarii, Niemiec, Austrii i Belgii, współpracując także z nowymi partnerami i stałymi klientami z takich sektorów jak: marki luksusowe, bankowość, finanse, podróże oraz turystyka.
Cathy Ibal będzie odgrywała decyzyjną rolę w zarządzaniu i poszerzaniu portfolio klientów stacji. Do zakresu jej obowiązków będzie należało również odpowiednie dostosowywanie szerokiej gamy marek do publiczności CNN, docierając do niej poprzez telewizję, platformy cyfrowe oraz media społecznościowe przy jednoczesnym użyciu innowacyjnych rozwiązań w zakresie treści i danych.
Zobacz również
Ibal jest absolwentką INSEEC. Do CNN dołączyła w 2001 roku jako analityk w dziale Research and Audience. Następnie zasiliła zespół sprzedaży w roli Sales Planner. Od tego czasu sprawdzała się na różnych stanowiskach związanych z działem sprzedaży, a obecnie jest także członkiem CNNIC Senior Management Group.
Cathy Ibal kierując międzynarodowym zespołem z siedzibami w Paryżu, Londynie, Dubaju i Abu Dhabi, jest zaangażowana w integrację oraz dywersyfikację produktów i usług stacji. W 2018 roku została uznana przez magazyn „AdAge” jako jedna z Women to Watch Europe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]