Oprócz treningu z Martą, na uczestników czeka jeszcze masa innych atrakcji – przede wszystkim wyzwanie w specjalnej, treningowej strefie marki PUMA i Martes Sport. Uczestnicy będą mogli zmierzyć swoją sprawność i rywalizować ze sobą, próbując pobić rekord Marty i jak najszybciej wykonać konkretny zestaw ćwiczeń. Poza testowaniem swojej formy, każdy z uczestników będzie mógł dokonać pomiaru składu ciała w strefie przygotowanej przez aplikację Fitatu czy zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie w kreatywnej strefie foto.
Marta pomyślała również o osobach, które z różnych przyczyn nie dotrą na trasę i wraz z marką Martes Sport przygotowała dla nich treningowe wyzwanie online – #fitmarzec. Oprócz gotowego planu treningowego, na uczestników czekać będzie szczególnie motywująca nagroda: miejsce na letnim obozie: Codziennie Fit Camp powered by PUMA dla najaktywniejszej osoby.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Treningi:
- 29.02. – Kraków
- 01.03. – Katowice
- 07.03 – Poznań
- 08.03. – Wrocław
- 21.03 – Gdańsk
- 22.03. – Łódź
- 28.03. – Białystok
- 29.03. – Finał trasy w Warszawie
Szczegóły znajdziecie na stronie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]